Onderwerp: Biscuit zonder maizena?
Vroeg me af, is die maizena echt nodig eigenlijk? Heb alles namelijk al klaarstaan en geen zin om w
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Biscuit zonder maizena?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vroeg me af, is die maizena echt nodig eigenlijk? Heb alles namelijk al klaarstaan en geen zin om w
Geen idee, gebruik altijd mix van de webshop!
Ik zou geen zelfrijzend bakmeel in plaats van maizena gebruiken; het schijnt bedoeld te zijn (pin me er niet op vast, ik heb het ergens vaag opgeslagen) om je biscuit droog te houden. Ik denk dat ik wel zonder zou proberen.
I believe in Sandy Claws
Het vriendje was zo lief om na het werk even langs de AH te rijden dus dat was opgelost. Vond hem evengoed nog behoorlijk stevig eigenlijk, had hem zelf iets hoger verwacht.
Heb je wel minimaal 10 minuten gemixt ? Dat zorgt er namelijk voor dat hij luchtiger wordt! Dus hoe langer gemixt, hoe hoger het kapsel!
x Mo
Zekers, was ondertussen verse tomatensaus aan het bereiden dus het heeft echt meer dan 10 minuten gemixt ja. Bedankt voor de tip in ieder geval
Ach, de taart is zo goed als klaar, alleen nog letters er op maar dat komt morgen wel
Bij mij recept voor biscuitdeeg staat 60 gr bloem en 20 gr maizena of 80 gr bloem, dus geen must.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Biscuit zonder maizena?