1

Onderwerp: Bruidstaart

Bij deze een bruidstaart voor mijn schoonouders die 55 jaar getrouwd waren.
Ik zou hem rond 13.30 uur bij ze brengen, en ze wonen aan de overkant. Dat hadden we nog 's morgens afgesproken.

Om 13.00 uur komt mijn schoonzusje al, of de taart al kan komen, want er is al visite.(zij was dus gestuurd) nog geen 3 minuten later komt mijn zwager, hij moet nu echt komen anders snijdt ma maar cake en boterkoek aan hoor.

Dus hup hup de laatste dingen erop en ernaartoe. Hij werd niet echt bekeken of foto's van gemaakt, het mes moest erin. Ik vond dat wel jammer, maar hij was in ieder geval heerlijk. 1e laag bc met jam, 2e laag met citroenkwarktaartvulling en jam , en de 3e laag met zwitserse room en jam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DCB6ZIGW.jpg

Ik heb er wel weer het eea van geleerd, zo is het beter om op de onderrand een sierrand te doen, want bij het optillen van de losse taarten was het marsepein gaan schuiven en ik denk met een extra sierrand dat je dat dan niet ziet, of makkelijker terug kan duwen.

Re: Bruidstaart

Jammer dat je zo moest haasten!! Hij ziet er in ieder geval fantastisch uit! Vulling klinkt erg lekker!

Groetjes, Mieke

3

Hij klinkt erg lekker, maar lijkt me erg frustrerend als er zo makkelijk over wordt gedaan...Het is toch een heel persoonlijk cadeau, niet alleen maar iets lekkers voor bij de koffie.
Had je die foto's bij de bakker laten afdrukken soms?

4

tjonge, wat een schoonfamilie, fijn zeg! Not dus. wat een vervelend gestress.. En je hebt er zoveel werk mee gehad, en dan doen ze er zo simpel over. Ik weet neit hoe ik had gereageerd...

Mooie taart hoor! Ik persoonlijk vind het idd ook mooier nog om een rand langs de taart te maken als afwerking, en dan bij alle 3 de taarten. Dat maakt het nog meer

5

Nou, dat is wel een beetje rotreactie, ik verwacht op zijn minst oh's en ah's! Ik vind hem wel prachtig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

Wat vervelend dat er zo (of eigenlijk niet) gereageerd werd. Dat is echt niet leuk na al het werk en de zorg die je er aan besteed hebt. Maar wij zullen hier wel even oh-en en ah-en om het een beetje goed te maken ;): hij is prachtig geworden! Heel goed gedaan :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

dank je wel voor jullie ohhh en ahhhh, zijn altijd fijn.
de foto's waren uiteraard heel oud, die hebben wij ingescand en deze op fondant af laten drukken bij planet cake op a4. daarna kan je ze uitknippen en zo op je taart "plakken". doordat ze oud waren, worden ze wat onduidelijker

8

Heel mooi gedaan! Jammer dat ze zo ongeduldig waren!

9

Mooi gemaakt hoor. Vreselijk, als er niet eens echt naar gekeken wordt terwijl je er zo op hebt gewerkt...  Gelukkig hebben ze hem wel geproefd ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Wat zonde dat je taart niet eerst uitgebreid bekeken werd, maar gelijk werd aangesneden!

Hij ziet er overigens toppie uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Zo'n taart is enorm veel werk dus ik kan me goed voorstellen hoe je gebaalt moet hebben van de ( uitblijvende ) reaktie. En dat ie niet afgewerkt is zoals je had gewild, daar kon je weinig aan doen op deze manier!! Jammer hoor want hij ziet er erg goed uit! Mooie rozen en die 55 vind ik ook erg mooi. Is dat zelf gespoten??

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

12

Wat vreselijk zeg op deze manier, nou ik mag wel heel dankbaar zijn met mijn familie dan (er worden fotos genomen en dan wordt het aansnijden ook nog uitgesteld tot dat iemand de "opdracht" krijgt dat ie hem aan moet snijden, die dat met een diepe zucht doet :lol:  jaaaa veel lof dus :-D), echt heel naar voor je terwijl je zo enorm je best gedaan hebt zo te zien aan de taart!! En het is een prachtige taart hoor!! Heel erg leuk ook die oude fotos erbij!!
En ja een randje erlangs doe ik ook altijd want bij het stapelen krijg je toch iets verschuiving of de randen gewoon beter te zien.....

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

heerlijk zeg zo'n forum, met alle leuke berichten.
ik laat me ook zeker niet ontmoedigen, maar zal niet zo snel meer aanbieden om een taart te maken. de cijfers heb ik inderdaad gespoten van icing, ik moet wel zeggen dat ik er 9 gemaakt had, want was erg bang dat ze zouden breken, maar dat gebeurde niet, dus heb er nog 7 over.

14

Een hele bijzondere bijzonder goed gelukte taart!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"