linnie schreef:Hallo
ik ben een moeder van 25 met twee geweldige zoons en na veel rondsnuffellen en alle mooie kunstwerken bekeken ben ik ook begonnen aan deze enorme leuke hobby.
ik heb nu drie taarten gemaakt (durf ik nog niet te laten zien zijn erg slecht) en probeerde laatst een diertje te boetseren maar hoe krijgen jullie de armen/benen aan elkaar???? ik wil namelijk een super mooie taart maken voor mijn zoontje van bijna 1
linda
Lichte druk en vocht/eetbare lijm.
Suiker plakt...dat is een gegeven wat we allemaal weten, je kunt dus met een vochtig kwastje of met een beetje eetbare lijm (ik denk dat ze dat in de webshop hebben of anders zelf maken met een beetje tylose (halve tl op 30 ml water, kun je een maand mee vooruit) het plekje waar je het onderdeel aan vast wilt plakken bevochtigen, pas op, niet te veel, net vochtig dus, even een paar seconden wachten, het te plakken onderdeel er tegenaan drukken en een lichte druk uitoefenen, eventueel tijdelijk ondersteunen met een propje keukenpapier of een stukje piepschuim (heb ik altijd wat van in de buurt liggn als ik aan eht modelleren ben)
I believe in Sandy Claws