En meteen wordt mijn nieuwsgierigheid bevredigd!
Ik had zeker gedacht dat je zelf kok/patissier was en eigenlijk nog wel docente. Natuurlijk op basis van je enorme kennis binnen dit vakgebied, de "must" van vers/zelfgemaakt, waarschuwingen voor bacteriegroei. Bovendien spreekt uit je antwoorden/topics een grote mate van gedisciplineerdheid. En een beetje vanwege de slotzin "If you don't like what I say, tough titty" ("Als het je niet aanstaat wat ik zeg, jammer dan" of interpreteer ik dit verkeerd?)
Opmerkelijk dat je na een start op de kookschool en naderhand nog een bak- en kookopleiding, tekenaar/porseleinschilder/designer bent geworden. Leuk dat je nu toch je diploma banketbakker en patissier gaat halen.
Je schrijft al dat je eigenlijk altijd met koken/bakken bezig bent en dit ook nodig is vanwege je dieet. Dit elke dag vers, gezond en lekker eten bereiden moet erg tijdrovend zijn. Zeker als je daarnaast nog steeds dingen wilt bijleren. (En dat je dat allemaal kunt onthouden.....)
Als je je diploma banketbakker/patissier hebt, ben je dan van plan daar ook beroepsmatig iets mee te gaan doen, behalve de gegevens opslaan op je eigen "harde schijf"?
Natuurlijk heb ik ook even een kijkje genomen op je website. Engelstalige recepten en foto's zijn de eerste aanblik. Ik begrijp dat er binnenkort nog het een en ander toegevoegd wordt; hopelijk ook eenvoudige recepten en Nederlandstalige handleidingen. Ik houd dit zeker in de gaten.
Succes met je opleiding! Wij profiteren er allemaal van mee!
Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."