1

Onderwerp: Vulling: ik kan niet kiezen!!!

Hoi, hoi!
Laaaaang geleden dat ik hier was, maar nu dan eindelijk weer eens tijd om een taartje te bakken. Volgende week wil ik een stapeltaart (2 lagen) maken voor een familiereunie en ik heb geen idee wat voor een vulling ik zal gebruiken. Mijn moeder heeft nogal opgeschept over mijn taarten (tja, dat doen moeders...), dus ik heb wat waar te maken :-) Ik wil de taart vrijdag bakken, zaterdag vullen en bekleden (met marsefond) en zondag wordt ie opgegeten. Een botercreme vulling vind ik zelf niet zo lekker, die gebruik ik eigenlijk alleen maar om de taart mee in te smeren en om dijkjes te spuiten. Tot nu toe heb ik deze vullingen gebruikt:
Banketbakkersroom
Zwitserse room
Aardbeienbavarois
Rode sinaasappelbavarois
Bokkepootjesvulling
Chocolademoussevulling
En dan nog allerlei variaties met toevoegingen van jam, chocolade, vruchten e.d.
Ik zoek een vulling of combinatie die

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

2

Re: Vulling: ik kan niet kiezen!!!

een nieuwe topper bij ons is de citroenkwarktaartpudding van mona als vulling.

3

Misschien een keer die champagnecreme proberen ?
geen idee van wie of waar ie staat hoor...volgens mij van Lara (even op haar site kijken misschien ?)

Leuk dat je weer mee doet Car !
Kom je ook naar de picknick of gaat dat niet met de kleine spruit ?

4

Bedankt, ik zal eens zoeken. Nicole, ik kan helaas niet komen vanwege die familiereunie...

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

5

Caramel-banaan is errug lekker en een beetje verrassend.
Bokkepootjes met kersen en amarenen is mijn eigen favoriet.
Citroenpudding van Mona is ook erg lekker.
Champagnecreme jammie!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Slagroom (of botercreme) met geraspte fudge en plakjes banaan (besprenkeld met wat citroensap tegen het bruin worden): Eventueel voor wat extra bananesmaak een beetje saroma banaan poeder toevoegen. Yummy

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.