Re: Een orgeltaart voor mijn orgelgekke vader!
Super leuk is ie geworden ~!!
Ik zou er zo een riedeltje op willen spelen als ik dat zou kunnen 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een orgeltaart voor mijn orgelgekke vader!
Super leuk is ie geworden ~!!
Ik zou er zo een riedeltje op willen spelen als ik dat zou kunnen 
Heel erg mooi, superknap!!
die is knap! goed gelukt zeg.
Mooi gedaan, Jolanda
prachtig!!!!
Wat zal je vader er blij mee zijn geweest!! Erg mooi gemaakt hoor!
Groetjes,
Nicole!
super gedaan joh met alle details zo!!!
Echt super vind ik deze, zo onwijs leuk geworden dat orgel, je zou eigenlijk verwachten dat de muziek er zo uit komt
En weer mega-orgineel Yvonne!!
Welk malletje heb je trouwens gebruikt, vind het wel superleuke kitschfreubeltjes die eruit komen?
En balen ze van je vierkante taart, ook hier droomt er iemand van ooit een grotere oven, heb ook een combi en de linkerachterhoek is blijkbaar veel heter, brandt altijd aan en de taart wil aan die kant niet goed rijzen
Liever rond dus ook voor mij 
Ziet er supergaaf uit zeg
Welk malletje heb je trouwens gebruikt, vind het wel superleuke kitschfreubeltjes die eruit komen?
En balen ze van je vierkante taart, ook hier droomt er iemand van ooit een grotere oven, heb ook een combi en de linkerachterhoek is blijkbaar veel heter, brandt altijd aan en de taart wil aan die kant niet goed rijzenLiever rond dus ook voor mij
Het malletje is Floral van Makin's Cay gekocht bij de Pipoos, allemaal bloemetjes en ook 2 ornamenten, 1 in een hoek(links en rechts bovenin) en 1 rechte (middenstuk).
Ik droom wel van een andere oven, keuken is van net voor de bakverslaving
toen gekozen om de combi-magnetron te houden, nu jammer... Nu dus geen plaats in de huidige keuken, dus grote taarten bij (schoon)mama. En tzt misschien een extra oven in de schuur? Het wachten is op iemand die z'n oven wegdoet ivm een keukenverbouwing...:Y
DIE IS MOOI!!! Ik wilde ook zoiets maken voor mijn orgelleraar (ik speel ook orgel) maar ik wist niet hoe dus is het er niet van gekomen.. Maar ik ga dit zeker eens namaken! Heb je je gebaseerd op een tekening? En welke malletjes zijn dat, die ornamenten? Oja, ik lees het al in je reactie..
heel mooi gemaakt en ook leuk dat het zo persoonlijk is voor je vader, dat maakt het extra speciaal.
groetjes,
Gosia
DIE IS MOOI!!! Ik wilde ook zoiets maken voor mijn orgelleraar (ik speel ook orgel) maar ik wist niet hoe dus is het er niet van gekomen.. Maar ik ga dit zeker eens namaken! Heb je je gebaseerd op een tekening? En welke malletjes zijn dat, die ornamenten? Oja, ik lees het al in je reactie..
Kristien,
Op deze site staan een aantal (eenvoudige) orgeltekeningen:
http://www.softart.nl/website/index2.html
Succes!
Mooi hoor, ik hou niet van orgels maar ben dol op originele taarten!
Wauw, die is mooi gemaakt. Die orgel is echt geweldig. Groetjes Natasja
Super mooi gemaakt!! Je vader vond het vast geweldig!
Wat knap gemaakt zeg, je orgel is heel mooi geworden!
Het is heel mooi!! De orgel is prachtig en je taart ook heel mooi gemeleerd....echt een plaatje!
ik zit net ff te googlen en zie jouw orgeltaart:)..mijn man is (kerk)orgelmaker en ik was op zoek naar een leuke taart voor hem om te trakteren op zn werk..GEVONDEN!!!...
Leuk idee...ik ga me er maar eens aan wagen,als je het geodvindt
(thnx for the idea:))...
SUPER TAART!!!!
heel origineel en ik heb ontzettend veel bewondering voor je fijne handwerk, gaaf 
Ook al is dit topic al uit 2007....... hij is echte GAAF!!
Wauw, wat mooi! 
Dit soort oude topics mogen wel vaker voorbij komen van mij...
Wat een prachtige taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een orgeltaart voor mijn orgelgekke vader!