Onderwerp: Ook een topsy turvy gemaakt. :)
Vandaag is Antoinette hier gezellig geweest om een topsy turvy taart te maken. Die afspraak stond al een tijd, maar pas nu in de vakantie had ik er tijd voor. 
Ze vroeg eens om een workshop hierin bij mij, maar daar durfde ik niet aan.
Had, op een mini topsey toen ik net begon na, hier nog geen ervaring mee dus wilde eerst zelf nog oefenen, dus ze kwam gezellig mee oefenen. 
We hebben twee zeer verschillende topsey's gemaakt vind ik maar ik vind dat we beiden trots mogen zijn op ons werk. Ik ben in ieder geval blij met de mijne, in bruin roze wit, wat ik al heel lang wilde proberen.
De onderste laag van 26 cm is gevuld met 1 laag abricozenjam en 1 laag creme met mandarijntjes.
De middelste laag van 20 cm is gevuld met schotse lemon curd, (lekkerder dan die van schivers Lara.
ik probeer een pot voor je te scoren
) en creme met mandarijntjes.
De bovenste laag van 10 cm in drie laagjes van hetzelfde, dus nu ook een laagje abricozenjam erbij. 
Ik vind alleen mijn bovenste taartje iets te klein in verhouding, had hier nog geen goede vorm voor, maar goed, hij is voor eigen gebruik dus dat geeft even niet.
Deze van bovenaf.
Zo, en nu ga ik ruimte maken in mijn vriezer, en hopen dat hij dat overleeft.
Ik neem hem mee op vakantie zaterdag, en bevroren meenemen lijkt me beter dan na 3 dagen koelkast zo vervoeren. Ik hoop op het beste. 
Bedankt voor het kijken weer. 
O, en wat denken jullie?
Voor het volgende seizoen deze dagworkshop toe gaan voegen?