1 Laatst bewerkt door wendy (01-08-2007 19:03)

Onderwerp: Ook een topsy turvy gemaakt. :)

Vandaag is Antoinette hier gezellig geweest om een topsy turvy taart te maken. Die afspraak stond al een tijd, maar pas nu in de vakantie had ik er tijd voor. :O
Ze vroeg eens om een workshop hierin bij mij, maar daar durfde ik niet aan. :S
Had, op een mini topsey toen ik net begon na, hier nog geen ervaring mee dus wilde eerst zelf nog oefenen, dus ze kwam gezellig mee oefenen. :D
We hebben twee zeer verschillende topsey's gemaakt vind ik maar ik vind dat we beiden trots mogen zijn op ons werk. Ik ben in ieder geval blij met de mijne, in bruin roze wit, wat ik al heel lang wilde proberen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3A4XVNT.jpg
De onderste laag van 26 cm is gevuld met 1 laag abricozenjam en 1 laag creme met mandarijntjes.
De middelste laag van 20 cm is gevuld met schotse lemon curd, (lekkerder dan die van schivers Lara. ;)  ik probeer een pot voor je te scoren :D ) en creme met mandarijntjes.
De bovenste laag van 10 cm in drie laagjes van hetzelfde, dus nu ook een laagje abricozenjam erbij. :9
Ik vind alleen mijn bovenste taartje iets te klein in verhouding, had hier nog geen goede vorm voor, maar goed, hij is voor eigen gebruik dus dat geeft even niet.

Deze van bovenaf.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6S88WNXW.jpg

Zo, en nu ga ik ruimte maken in mijn vriezer, en hopen dat hij dat overleeft. :S Ik neem hem mee op vakantie zaterdag, en bevroren meenemen lijkt me beter dan na 3 dagen koelkast zo vervoeren. Ik hoop op het beste. ;)

Bedankt voor het kijken weer. :D

O, en wat denken jullie?
Voor het volgende seizoen deze dagworkshop toe gaan voegen? :think:

2

Re: Ook een topsy turvy gemaakt. :)

Nou, dat lijkt me duidelijk. Tuurlijk moet je deze toevoegen aan je dagworkshops! Heel mooi geworden!!!!

Groetjes Ingrid :+

3

Mijn beste Wendy,

na nu een aantal maanden regelmatig je creaties te mogen bewonderen op dit prachtige forum begin ik toch met een vleugje verwondering te beseffen dat ik nog niets heb mogen aanschouwen wat, om het maar in bedekte termen te vermelden, een VRESELIJKE BELACHELIJKE MISLUKTE taart is. Gaat er wel eens iets mis...of heb jij het gewoon, zoals ze het noemen, een gave?

Ben zeer benieuwd!

Groet Corinne

ps vind hem dus erg erg moohooi!

Groet Corinne

4

wendy schreef:

O, en wat denken jullie?

Zou het maar doen ja...... Zet me maar vast op je mailing list!!

Prachtig weer zucht.....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

5

jeetje, mooi hoor! en de kleurcombi is ook goed uitgekomen! Je rozen zijn mooi groot zeg...

die workshop zou ik er zeker bij gaan doen als ik jou was, het ziet er top uit

groetjes Ciska

6

prachtig weerrrrrrrr!!!
maak je de bruine fondant met kleurstof of cacaou?
fijne vakantie en lekker smulllen met z'n allen ben benieuwd hoe de bevroren taart het overleeft? indelen invriezen of?

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

7

Mijn mond valt open, van bewondering. Geweldig! Hoe lang ben je hiermee bezig geweest? Wat een werk!

8

Uhhhhhh ja wat zal ik zeggen.....

Prachtig weer, en je moet hem zeker toevoegen

liefs mell

9

In het echt is hij nog mooier!!!!!!!!!!!!!
We zijn vanochtend om half 10 begonnen en waren om 17.00 klaar met tussendoor een uitgebreide lunch, dus dat was al met al ook een uurtje. Dus in totaal een uurtje of 6-7.
Ik was helemaal weg van die kleuren combi!!!
Nogmaals dank je wel he Wendy!!!!

Pluk de dag!

10

Hij is prachtig Wendy, die kleurencombi vind ik altijd zo mooi, hoop ooit een gelegenheid te hebben om ook zoiets  moois te maken!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Een hele stijlvolle Topsy Turvy!!! Prachtig afgewerkt. Weer een bruidstaart voor je portfolio!!! Heel chique!

12

Wat een mooie kleuren zeg! Alweer een plaatje Wendy!

13

Ja, duh!

Ik geef me gewoon nu alvast op voor deze nieuwe workshop... anders pies ik weer naast de spreekwoordelijke pot... ;)

Hoe vind je het trouwens zelf, zo'n taart zonder boetseersels????

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Heeeeeeeeeeeeeeel mooi en stijlvolle kleurencombi. Mag ik op je workshopmailinglijst? (niet voor de topsyturvies, bij mij zakken ze uit zichzelf al scheef, daar heb ik geen cursus voor nodig :D), maar wel voor al die andere taarten die je maakt!)

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

15

Ja, schitterend gedaan.
De kleurencombi vind ik ook eeeerg mooi.
Kortom, een prachtige taart.  :thumb:

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

16

ja echt heel stijlvol hoor. zou prachtig zijn voor de voorpagina van je website, wat een binnenkomer zeg.
hopelijk gaat het goed met hem te vervoeren.

en die kleurencombi is helemaal juist. heeft iets PP-achtigs h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

17

wwwaaauuuuwww wat een schitterende taart.

en die workshop.........................nou graag en zet mij ook maar op de mailing lijst.

hij is echt geweldig.

groetjes marlies

18

Wat een chique, elegante taart zeg!
Geweldige kleurencombi, en op de een of andere manier zie je gelijk in een eerste oogopslag dat het een taart van jou is!
Alle lof!!!

Angelique

19

Hij is echt gaaaaaaaf Wendy!!:Y:Y
Leuk zo met die kleuren en motiefjes!!
Fijne vakantie!!
Ga je hem met zijn 3en opeten?? :P

20

Zeker workshop toevoegen!!!! Hij is super!!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

21

wendy schreef:

O, en wat denken jullie?

Lijkt me wel ja! :lol:

Deze ziet er ook geweldig uit!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

hij is prachtig...kleurencombi is ook heeeeeeeeel erg mooi.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

23

Mooi hoor! Wat grappig met deze kleuren. Ben van jou felle en voornamelijk primaire kleuren gewend. Mooie rozen kun je ook al!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Ik wil ook zo'n workshop (zo als het ju nu nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer hoor!!! :D )

Jeetje wat zijn ze mooi zowel die van jou als die van Antoinette (ik hintte al naar een workshop bij jou in haar show off).

er is altijd wel een reden voor taart

25

Wat een plaatje. Ziet er poepie chique uit.