Onderwerp: Meer beslag maken en in twee keer bakken
Weet iemand of je in
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meer beslag maken en in twee keer bakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of je in
Ik maak altijd het bisquitbeslag van 5 eieren en dat bak ik dan af. Haal het uit het bakblik en maak daana nieuwe bisquit van 5 eieren, en bak deze daarna. Er passen bij mij niet meer eieren in de kom, want dan overstroomd het beslag uit de kom.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
ik doe het dikwijls zo : maak beslag voor 2 taarten en eerst de ene er in, als die klaar is de andere er in. heb nog nooit gehad dat hij minder luchtig was door het lange wachten. ik gebruik wel biscuitmix, misschien gaat het niet bij 'verse'
Met mix van de webshop heb ik het nooit geprobeerd omdat ik dat niet meer durfde. Met zelfgemaakt probeerde ik het wel en dat ging níet goed namelijk... de 2e taart werd uiteindelijk helemaal geen taart... had toch telang gestaan voor het de oven in ging blijkbaar...
Inmiddels gebruik ik de mix van de webshop niet meer. Hij is fantastisch hoor, daar gaat het niet om, maar ik koop het nu wat groter in (baal van 20 kg). Ook daarmee durf ik het niet te proberen trouwens. Dat spul lijkt overigens wel erg veel op die van de webshop.
Ik maak wel eens voor 4 taarten tegelijk beslag... in mijn grote soeppan.
Heb nooit problemen daarna met bakken, ze worden allemaal mooi hoog, of breed, of lang... wat ik dan ook wil
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meer beslag maken en in twee keer bakken