Marianne schreef:manika schreef:Ik zit toch te twijfelen of ik niet de wilton set ga kopen, dan heb je gelijk alle maten in huis !!!!!! Maar ik vroeg me af, krijg je de taart er makkelijk uit ? Ik smeer het is wel met boter in hoor !!!!!
Gaat als een tierelier, even op z'n kop en hij ligt op je roostertje
Nou Marianne, je hebt me overtuigd hoor !!!! Ik heb vanochtend de vormen bestelt !!!!!! Ik ga toch een stapeltaart maken, dan doe ik 1 taart van 20 cm , 1 van 25 cm en 1 van 30 cm. Volgens die felicitatietaartjes ( weet niet de juiste naam ) Kom ik op stukjes voor totaal van 57 personen en moeten er 50 zijn !!!!! En ik heb de kleinste aantal uitgerekent van die site !!!!
Ik maak die taarten niet aan elkaar vast, ik heb mijn vorige ook gewoon eerst op taartkartonnetje gezet en dan op elkaar gedaan, zodat ze het makkelijk van elkaar kunnen halen met aansnijden. Ik maar 3 verschillende vullingen :
- banketbakkersroom
- vanille kwark
- mascropone met kersen ofzo.
Verder ben ik die avond er ook bij , was gelijk uitgenodigd dus dan houdt ik het snijden van de taart goed in de gaten
Bedankt voor jullie adviezen, ik ga stoppen want ga zo naar mijn flat die bijna klaar is maar eerst alle servies en bestek afwassen !!!! Volgende week verhuizen !!!!