HAHAHA met dikke grote letters!!!!
vind de vrijeschool heerlijk, vooral als ze kleuteren!!! Leren breien, broodjes bakken, appelmoes maken met bijenwas frobelen...ach nou ja je weet het wel, gewoon wat kleuters moeten doen. SPELEN!
Maar ik ben totaal geen echte. Ik heb wel een schoonmoeder die een hele erge echte is. Mijn man heeft zijn hele schoolcarriere op de vrije school doorgelopen. En hij is zeer kritisch naar de school toe, is totaal geen die-hard, en bekijkt het allemaal nog van een afstandje.
Maar wat een goeie grap om kant en klare dingen te halen. Wij hebben een goede vriend en die haalt zijn appeltaarten altijd bij GRANNY's en stopt ze dan in de bakvorm en verwarmt hem dan altijd in de oven...hmmm fris stukje eigengebakken appeltaart. En wij hebben een spuitbusje van crabtree & evelin (ofziets) en die ruikt naar appeltaart. Even met dat ding sprayen en we krijgen zelfs ons huurhuis verkocht
op de lier was ik al een beetje voorbereid door de peuterspeelzaal. Maar ben allang blij dat de euritmie voorlopig niet doorgaat. Toen ik mijn man net leerde kennen werd er tijdens een etentje bij zijn ouderlijk huis euritmie uitgelegd. zag het helemaal voor me en kreeg de slappelach.Hmmm goede indruk achtergelaten hahaha
Groet corinne
ben weer veel ste veel aan het babbelen, bereid je maar alvast voor op een autorit waar oordopjes noodzakelijk zijn, wil je nog iets van de cursus begrijpen! heb er trouwens erg veel zin in.
Groet Corinne