Onderwerp: randje taart
zal ik deze spuiten met icing of met botercreme en een kleurtje erdoor. Want icing wordt hard neem ik aan, das toch niet echt lekker als randje???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » randje taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zal ik deze spuiten met icing of met botercreme en een kleurtje erdoor. Want icing wordt hard neem ik aan, das toch niet echt lekker als randje???
Kan allebei. Als je een theelepeltje glycerine door je icing roert, wordt het ook niet heel hard.
dsenk dat ik maar gewoon botercream ga gebruiken
Vergeet niet dat botercreme met deze temperaturen kan smelten en dat je randje er niet mooier op wordt dan..
wat kan ik dan doen, beter icing???
Ligt er maar net aan wat je wilt doen natuurlijk.
Bedoel je het randje onderaan de taart?
Dat de icing hard wordt maakt toch niet uit. Het wordt er niet minder lekker op en blijft nog steeds makkelijk te snijden.
Je kan ook marsepein als randje gebruiken.
Alles kan, alles mag
Als je een mooi dun randje spuit ..bijvoorbeeld kleine bolletjes of met een heel dun stermondje schelpjes dan is het niet storend hoor dat de RI hard wordt...is pas niet lekker als je de hele taart er mee doet met grote dikke stukken (vind ik)
Als je een mooi dun randje spuit ..bijvoorbeeld kleine bolletjes of met een heel dun stermondje schelpjes dan is het niet storend hoor dat de RI hard wordt...is pas niet lekker als je de hele taart er mee doet met grote dikke stukken (vind ik)
Ben het weer helemaal met Nicole eens!! :-D Ik zou ook gewoon RI nemen hoor, geen botercreme nu met dit weer, dat wordt echt een soepie momenteel :-D
Ligt er maar net aan wat je wilt doen natuurlijk.
Bedoel je het randje onderaan de taart?Dat de icing hard wordt maakt toch niet uit. Het wordt er niet minder lekker op en blijft nog steeds makkelijk te snijden.
Je kan ook marsepein als randje gebruiken.Alles kan, alles mag
ik wil graag een gespoten randje dit keer
ik ga gewoon RI gebruiken, bedantk dames!!! jullie hebben me overtuigd!@
donderdag a.s kapsel bakken en vrijdag decoreren. jullie zien binnenkort mijn show off!! wish me luck!
xx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » randje taart