1

Onderwerp: randje taart

zal ik deze spuiten met icing of met botercreme en een kleurtje erdoor. Want icing wordt hard neem ik aan, das toch niet echt lekker als randje???

2

Re: randje taart

Kan allebei. Als je een theelepeltje glycerine door je icing roert, wordt het ook niet heel hard.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: randje taart

dsenk dat ik maar gewoon botercream ga gebruiken

4

Re: randje taart

Vergeet niet dat botercreme met deze temperaturen kan smelten en dat je randje er niet mooier op wordt dan..

5

Re: randje taart

wat kan ik dan doen, beter icing???

6

Re: randje taart

Ligt er maar net aan wat je wilt doen natuurlijk.
Bedoel je het randje onderaan de taart?

Dat de icing hard wordt maakt toch niet uit. Het wordt er niet minder lekker op en blijft nog steeds makkelijk te snijden.
Je kan ook marsepein als randje gebruiken.

Alles kan, alles mag ;)

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

7

Re: randje taart

Als je een mooi dun randje spuit ..bijvoorbeeld kleine bolletjes of met een heel dun stermondje schelpjes dan is het niet storend hoor dat de RI hard wordt...is pas niet lekker als je de hele taart er mee doet met grote dikke stukken (vind ik)

8

Re: randje taart

nnicole1234 schreef:

Als je een mooi dun randje spuit ..bijvoorbeeld kleine bolletjes of met een heel dun stermondje schelpjes dan is het niet storend hoor dat de RI hard wordt...is pas niet lekker als je de hele taart er mee doet met grote dikke stukken (vind ik)

Ben het weer helemaal met Nicole eens!! :-D Ik zou ook gewoon RI nemen hoor, geen botercreme nu met dit weer, dat wordt echt een soepie momenteel ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

9

Re: randje taart

Naära schreef:

Ligt er maar net aan wat je wilt doen natuurlijk.
Bedoel je het randje onderaan de taart?

Dat de icing hard wordt maakt toch niet uit. Het wordt er niet minder lekker op en blijft nog steeds makkelijk te snijden.
Je kan ook marsepein als randje gebruiken.

Alles kan, alles mag ;)

ik wil graag een gespoten randje dit keer

10

Re: randje taart

ik ga gewoon RI gebruiken, bedantk dames!!! jullie hebben me overtuigd!@

donderdag a.s kapsel bakken en vrijdag decoreren. jullie zien binnenkort mijn show off!! wish me luck!

xx