Onderwerp: Ganache, wat een helse klus!
Ik wilde even zeggen dat ik met bewondering kijk naar de volgende Ganache taart in de show off.. Wat een werk is dat zeg ! Maar wel lekker!!
x mo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ganache, wat een helse klus!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wilde even zeggen dat ik met bewondering kijk naar de volgende Ganache taart in de show off.. Wat een werk is dat zeg ! Maar wel lekker!!
x mo
Ik gebruik juist ganache als ik wat sneller wil zijn dan met marsepein, ben benieuwd wat jij allemaal ermee gedaan hebt?
Ik gebruik juist ganache als ik wat sneller wil zijn dan met marsepein, ben benieuwd wat jij allemaal ermee gedaan hebt?
En dat vraag ik me dus ook af, want ik gebruik het ook om sneller te zijn.
Nou, ik zal bij het begin beginnen! Cacao, eieren, eierdooiers, suiker
dan de ganache, slagroom, zelf gemaakte banketbakkersroom ( duurt ook weer half uur) chocolade smelten en zachtjes beetje bij beetje door de ganache
Nou ik weet niet of het ooit nog makkelijker + sneller gaat worden, maar ik vond het een echt karwei!
Ik had het recept overigens niet van het forum, maar uit een taarten-kook-boekje..
Misschien het recept van het forum een keer proberen ?
kan me anders niet voorstellen dat jullie dit sneller dan marsepein vinden !
x mo
Hoi Mo,
als je op het forum onder recepten zoekt vind je een recept voor ganache wat echt supersnel is...en heeeel lekker jammie jammie
groetjes
Elma
En op Lara d'r site staat er ook nog eentje die heel lekker en makkelijk is zonder gebruik van magnetron: www.tartacadabra.nl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ganache, wat een helse klus!