Onderwerp: Dag allemaal
Al een tijd geleden geregistreerd, maar nog niet echt aan posten en voorstellen toegekomen. Maar ik heb inmiddels al wat leuke tips enzo gevonden hier, en ergens al gepost, dus even een kort berichtje ter introductie.
Ik bak al jaren, maar dan 'gewone' taarten, quiches e.d. Zo'n jaar geleden begon het te kriebelen; ik wilde weleens wat nieuws leren op het gebied van patisserie. In mijn zoektocht naar cursusmogelijkheden vond ik ook informatie over marsepeinworkshops. Nou ben ik niet zo'n ontzettende fan van marsepein, maar het zag er wel heel leuk uit wat ik zag!
Inmiddels doe ik een patisseriecursus in Beverwijk en daarnaast heb ik met heel veel plezier een aantal marsepein en royal icing workshops gevolgd in Hoorn.
Ik heb er enorm veel lol in en ben nu aan het struinen wat voor leuke workshops er nog meer zijn. Wordt vervolgd dus !
Dit forum vind ik echt hartstikke leuk; zoveel enthousiaste leden, prachtige taarten en tips! Hopelijk kan ik mettertijd ook wat leuks bijdragen.
Mijn taarten en aanverwante zaken vind je hier: http://www.san-san.nl/html/bakepix.html.