1 Laatst bewerkt door Sansan (30-05-2007 14:41)

Onderwerp: Dag allemaal

Al een tijd geleden geregistreerd, maar nog niet echt aan posten en voorstellen toegekomen. Maar ik heb inmiddels al wat leuke tips enzo gevonden hier, en ergens al gepost, dus even een kort berichtje ter introductie.

Ik bak al jaren, maar dan 'gewone' taarten, quiches e.d. Zo'n jaar geleden begon het te kriebelen; ik wilde weleens wat nieuws leren op het gebied van patisserie. In mijn zoektocht naar cursusmogelijkheden vond ik ook informatie over marsepeinworkshops. Nou ben ik niet zo'n ontzettende fan van marsepein, maar het zag er wel heel leuk uit wat ik zag!

Inmiddels doe ik een patisseriecursus in Beverwijk en daarnaast heb ik met heel veel plezier een aantal marsepein en royal icing workshops gevolgd in Hoorn.

Ik heb er enorm veel lol in en ben nu aan het struinen wat voor leuke workshops er nog meer zijn. Wordt vervolgd dus :) !

Dit forum vind ik echt hartstikke leuk; zoveel enthousiaste leden, prachtige taarten en tips! Hopelijk kan ik mettertijd ook wat leuks bijdragen.

Mijn taarten en aanverwante zaken vind je hier: http://www.san-san.nl/html/bakepix.html.

2

Re: Dag allemaal

Hoi Sandra,

Ik heb net even je creaties bekeken en ze zien er reg leuk en lekker uit!! Veel bakplezier en we zien je ( nieuwe) creaties vast wel in de show off langskomen.

Groetjes,
Jos

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Re: Dag allemaal

Hoi Sandra,

je taarten zien er heel goed uit!
welkom bij de club!
saskia

oh klein foutje op je site gevonden in het voorwoord phun moet zijn fun(engels is soms makkelijker dan je denkt)
waarom is je site eigenlijk in engels als ik zo brutaal mag zijn?

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: Dag allemaal

Hallo Sandra!

Welkom bij de club! Mooie taarten heb je al gemaakt zeg, ik zag een hele mooie barbie en ik ben gek op barbietaarten :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Re: Dag allemaal

Hoi alledrie, dank voor jullie welkom :D.

Saskia, phun is met opzet zo geschreven; ik ben lid van een Engelstalige internetcomunity en daar wordt veel 'gespeeld' met woorden. Nou is de bedoeling op onze site dat dat soort woorden er juist niet op staan (het is geen 'goed' Engels), maar ik denk dat het er gewoon doorheen geslopen is. Goed dus dat je het even opmerkt, dan kan ik het weer even corrigeren. Er staan her en der nog meer typo's, moet alles weer eens even goed doorlopen.

Reden dat de site in het Engels is, is dat we wat vrienden in het buitenland hebben; zo kan iedereen het min of meer volgen wat we uitspoken ;o).

Jos

6

Re: Dag allemaal

Dag Sandra,

ook nog even van mijn kant: welkom op deze site en dit forum.
Ik wens je veel plezier en succes, al zag ik in je album dat je dat laatste (succes dus) niet meer echt nodig hebt. Goed bezig jij :lol:  !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl