Onderwerp: Nieuw uit Leiden
Hallo allemaal,
ben ook vrij nieuw in het hele taart gebeueren en heb wel een paar mailtjes op forum gezet, maar zal me toch eerst even voortsellen:
ik heet Myrthe woon in Leiden en heb 3 kleine kindjes: Sam(4), Bo(3) en Kiet(wordt donderdag as 1 jaar).
Bakken heb ik altijd al leuk gevonden en alleen of samen met de kinderen heb ik al vele cakes en koekjes gemaakt. Maar voor de kinderverjaardagen wilde ik altijd een mooie taart en kocht deze bij de bakker. Alleen deze echte kindertaarten zijn heel erg duur, niet echt origineel en niet eens zo heel lekker. Toen mij dochtertje in november 3 werd wilde ze een Dora taart en toen is het begonnen. Ik heb deze site ontdekt en ben aan het bakken geslagen. Vorige maand heb ik de workshop barbietaarten maken gevolgd en iedereen die de taart zag was zeer onder de indruk..Nu ik eenmaal de smaak te pakken heb wil ik veel meer oefenen en uitproberen en zijn pasen, moederdag en verjaardagen natuurlijk heel handig!! Ik heb de taarten die ik gemaakt heb op een site van mijn album gezet.
Het rare is dat je heel trots op je taart bent en dan ga je kijken bij de andere taarten van deze site en dan denk je echt: oeps....ik ben echt nog een groentje: jullie maken allemaal zulke kunstwerkjes. Echt erg knap en zeer creatief ook. Ik hoop over een tijdje net zo goed te worden !!!!
groetjes Myrthe