Propranolol zijn beta-blockers. Het zijn dus medicijnen die je bloeddruk wat omlaag brengen, je hartslag wat vertragen, enz. Je moet het gewoon elke dag slikken en het maakt je hele lichaam dus ietsje rustiger. Haalt de piekjes dus van de dagelijkse hoofdpijn af. Het geneest geen aanval, voorkomt geen aanval. Maar voor mensen (zoals ik) die dagelijk tegen een migraine aan zitten maakt het het leven dus iets dragelijker
Bij een aanval zelf doe ik niet meer dan paracetamol en domperidon innemen (zetpillen, iets anders hou ik niet binnen) en proberen te slapen. Maxalt wil heel soms nog wel eens helpen om een aanval tegen te gaan. Maar als het komt dan komt het gewoon. Het moet er nou eenmaal uit.
Heb vroeger injecties gehad (Immigran, pillen hielpen niets) en die werkten toen erg goed. Raakte half in een coma, oh wat was dat lekker. En daarna heel doezelig wakker worden en je lekker voelen. Helaas werkten ze na een tijd niet meer en ben ik er weer mee gestopt.
Ergste periode was tijdens m'n zwangerschap want toen mocht ik natuurlijk helemaal niets innemen!
[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na