Die sofa met de forever friends beren ken ik. Van een plaatje dan, ik heb ze nooit gemaakt. Daar durf ik me niet aan te wagen. Ik kan dat nooit volgens mij. Maar misschien moet ik gewoon eens oefenen, gewoon proberen en zien waar het schip strandt. Wat maakt het eigenlijk uit?
Er zijn nog veel meer dingen die ik echt niet kan. Ik vind mijn taarten eigenlijk erg simpel, zeker in vergelijking met veel dingen die ik hier op het forum zie. Hoewel degenen voor wie ik de taarten maak ze geweldig vinden! Mijn "kunst" zit 'm vooral in de vulling, die ik tegenwoordig nooit meer "standaard" houd. Voorheen was zelfs dat standaard dus waren de taarten helemaal niet bijzonder. Wel lekker hoor, dat wel, maar niet onderscheidend.
Wie interesse heeft mag gerust op mijn website kijken hoor. Mag ik de link hier gewoon noemen? Ik zal hem wel aan mijn profiel toevoegen, dat is misschien meer de bedoeling.
Ik heb trouwens gister iets nieuws gedaan: een puzzel gemaakt. Volgende week pas nodig, maar eerst geoefend. Wonderbaarlijk genoeg vond ik 'm best aardig gelukt en hij ligt dus nu in de vriezer. Maar misschien maak ik 'm vandeweek toch nog overnieuw...Ik heb Nijntje gekozen omdat dat eenvoudige afbeeldingen zijn. Dat leek me nog te doen om te puzzelen.
Volgende maand een Dora puzzel maken, dat wordt al ingewikkelder... ook maar eerst oefenen...
Groetjes, Carin
Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep