Onderwerp: Help....
Ik ben nog niet zo heel lang aan het bakken en de helft van mijn kapsels waren perfect maar de andere helft vaak net niet helemaal goed. Maar dat waren kleine dingetjes vergeleken bij vandaag!!!
Eigenlijk al te laat begonnen met bakken, had ze vanavond willen bekleden, wat er dus ook al niet meer inzat... Toch vanochtend gelijk begonnen met bakken. terwijl de kinders aan het ontbijt zitten. Zie ik mijn kapsel in de oven na ongeveer 3/4 van de tijd instorten! het deurtje niet open gehad of zo... geen gekke dingen gedaan, het enige wat me opviel was dat hij al een flink bobbelig rees. Na het eruithalen, bleek zeker de helft van het beslag een harde taaie plak te zijn, net alsof hij niet goed gaar was, terwijl hij er langer als normaal had ingezeten in de hoop dat het nog wat zou worden.
Tussen de middag, de kinders naar bed en ik een herkansing... Weer mislukt! Minder extreem als de eerste, maar veel te erg om te gebruiken. Over de hele bodem harde stukken, en niet uit de vorm willen komen, waardoor een stuk is afgebroken. Ik weet echt niet wat ik fout doe, ik heb niks anders gedaan als anders ik gebruik altijd de biscuitmix van de webshop en ik begin nu echt haast te krijgen, maar ben een beetje bang voor een volgende mislukking als ik het nu weer ga proberen!
WIE HEEFT ER TIPS?!
Of beter nog, wie wil mij een kapsel geven