Onderwerp: hoe maak je goudkleurig marsepein/fondant?
op www.lebeaugateau.nl hebben ze taarten waar (stukken) goudkleurig marsepein in zit. Met het goudpoeder van de webshop lukt me dat niet. iemand een idee hoe ze dat doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe maak je goudkleurig marsepein/fondant?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
op www.lebeaugateau.nl hebben ze taarten waar (stukken) goudkleurig marsepein in zit. Met het goudpoeder van de webshop lukt me dat niet. iemand een idee hoe ze dat doen?
zou kunnen dat ze dat eerst hebben uitgerold en toen met blad goud hebben bekleed(denk ik) bladgoud uit de hobbyzaak wordt verkocht in boekjes van een bepaald aantal velletjes en is gewoon eetbaar!!
Weet het natuurlijk niet zeker of het zo is gedaan maar heb deze oplossing al wel op een site gelezen.
veel succes Rianne
ik dacht dat je ook goudpoeder in een beetje water kon oplossen en dan stukjes beschilderen.
Vanessa
Hoi Pinkie,
Ik weet het eigenlijk ook niet, maar misschien kan je ze even mailen en vragen naar hun 'geheim'
Supermooie taarten maken ze trouwens h
Ik heb welis gelezen dat je de goudpoeder-kleurstof met alcohol (eetbare!!! dus niet die van de drogist, maar wodka oid) kunt mengen en dan kun je er mee schilderen.
Kan je ook iets anders in plaats van alcohol gebruiken?
en als je eerst gele marsepein/fondant neemt zodat je al goei ondertoon hebt en deze dan bepoederen met goud.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe maak je goudkleurig marsepein/fondant?