Onderwerp: sky blue wilton
Kan er mij iemand raad geven??
Ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor de babyborrel. Jaja vroeg begonnen is half gewonnen h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sky blue wilton
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan er mij iemand raad geven??
Ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor de babyborrel. Jaja vroeg begonnen is half gewonnen h
Ik zou wachten op ander blauw... ik heb ook ooit eens marsepein lichtblauw willen hebben en dat werd ook groenig. Kun je anders geen marsefond maken?
Daar heb ik al eens mee gewerkt en ik vind dit niet super werken en eigenlijk ook niet zo lekker om een hele taart mee te bedekken. Smaken verschillen h
Marsepijn zal heel waarschijnlijk altijd een groenige schijn behouden. Fondant wordt wel mooi hemelsblauw. (heb het net nl gedaan)
Hoi Kris,
Als je er meer doorheen doet wordt het wel blauw hoor, alleen geen echt pastel/lichtblauw. Hoe minder je erdoor doet, hoe meer het naar groen neigt. Ik doe inderdaad wat Marianne zegt als het echt lichter van tint moet worden. Eerst kleur ik het goed blauw met marsepein en dan doe ik fondant erdoorheen.
Groetjes, Inge
Ik heb het gewoon groen gehouden en wat lichter van kleur gemaakt. Probleem was dat ik deze bestelling niet zoveel op voorhand had en hier in Belgi
hai,
ik heb echt hemelsblauw gevonden hoor, het is alleen niet van wilton maar van squirles kitchen, heel mooi, succes!
Met mijn kleur van spectrum ook geen probleem. Lichtblauw zonder groene waas.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sky blue wilton