1

Onderwerp: sky blue wilton

Kan er mij iemand raad geven??
Ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor de babyborrel.  Jaja vroeg begonnen is half gewonnen h

groetekes Kris

2

Re: sky blue wilton

Ik zou wachten op ander blauw... ik heb ook ooit eens marsepein lichtblauw willen hebben en dat werd ook groenig. Kun je anders geen marsefond maken?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Daar heb ik al eens mee gewerkt en ik vind dit niet super werken en eigenlijk ook niet zo lekker om een hele taart mee te bedekken.  Smaken verschillen h

groetekes Kris

4

Marsepijn zal heel waarschijnlijk altijd een groenige schijn behouden. Fondant wordt wel mooi hemelsblauw. (heb het net nl gedaan)

5

Hoi Kris,

Als je er meer doorheen doet wordt het wel blauw hoor, alleen geen echt pastel/lichtblauw. Hoe minder je erdoor doet, hoe meer het naar groen neigt. Ik doe inderdaad wat Marianne zegt als het echt lichter van tint moet worden. Eerst kleur ik het goed blauw met marsepein en dan doe ik fondant erdoorheen.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

Ik heb het gewoon groen gehouden en wat lichter van kleur gemaakt.  Probleem was dat ik deze bestelling niet zoveel op voorhand had en hier in Belgi

groetekes Kris

7

hai,

ik heb echt hemelsblauw gevonden hoor, het is alleen niet van wilton maar van squirles kitchen, heel mooi, succes!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

8

Met mijn kleur van spectrum ook geen probleem. Lichtblauw zonder groene waas. :)