Onderwerp: wat ik deed met mijn plastic uitrolkleed
Hee, dat rijmt ook nog
Ik heb op de achterkant van mijn doorzichtige uitroltafelkleed met een merkstift de bodems van mijn springvormen omgetrokken. De maten erbij gezet (in spiegelbeeld. Slim he?? ) en er nog een paar maten zelf omheen getekend. Nu hoef ik niet steeds te meten of de lap al groot genoeg is. Wellicht ben ik niet de eerste die dit bedacht heeft, maar ik wou het toch even delen.
Ik heb dat kleed trouwens nog niet zo lang. Ik maakte vaak kleine taartjes, maar nu moest ik een grote maken en zag ik het al een beetje aankomen. Eerst nog geprobeerd de lap van het kleed af op te tillen, maar dat begon meteen te scheuren. Toen dus met kleed en al over de taart gekieperd. Jee wat een uitvinding!!!!!!!! Ik weet niet meer wie er op dit lumineuze idee kwam, maar BEDANKT!!!!!!!!! Ik kon 'm zelfs nog met gemak een paar keer verplaatsen tot ie er precies goed oplag en toen kon ik 'm er dus heel makkelijk afhalen. (Die van mij komt trouwens bij de hubo vandaan en ik had er met keukenpapier een pieiepklein beetje bakspray op gesmeerd.)
Groetjes,
Mirjam