Onderwerp: beginnende taartenmaakster
hallo allemaal.
Ik kwam surfend op deze site, en zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is annika triandafyllidou, ben 24 jaar en woon in waalwijk, en samen met mijn vriend hebben we een bijna 1-jarig zoontje Aladdin.
op 18 september wordt onze kleine 1 jaar en ik ben al een paar dagen op zoek naar een leuke taart. Ik weet nog uit mijn tijd dat mijn moeder leuke taarten voor ons regelde, 3-d taarten in de vorm van koekiemonster, 7 kikkers in een sloot en zo. omdat het de eerste verjaardag was van mijn zoontje wilde ik ook zoiets speciaals. Maar bij de bakkerijen bij mij in de buurt maken ze alleen het standaard plaatjes werk. Erg saai. nu kwam ik bij wendy's taarten foto-album en zo op deze site. En ik verbaasde me dat jullie de allemaal zelf maken! echt het ziet er prachtig uit.
graag zou ik het zelf ook eens willen proberen. een taart bakken, zal geen probleem zijn, doe ik maar al te vaak en te graag. mijn vriend is van marokkaanse afkomst, dus zoetigheid is heel belangrijk
alleen het versieren. Hoeveel marcepein heb je nodig voor de bekleding. ik wil iets doen met zijn naam, dus de taart zal er waarschijnlijk als de lamp eruit zien en de figuurtjes erop zullen de geest/ en of aladdin zijn.