Nou ik ben geweest hoor vandaag. Helaas niet erg op mijn gemak, want mijn kinderen waren mee en die zaten in de lunchruimte te wachten Gelukkig heb ik rustige kinderen (tenminste als ze niet thuis zijn ). Heb fondant gekocht kilo voor 3,50 euro x btw. Ook de wegwerpzakken en gele room (kilo voor 5,20 ex btw). Het bakpapier heb ik niet kunnen vinden. Kleurstoffen hadden ze ook, maar alleen vloeibaar en ik gebruik pasta's dus dat werd niets. Ook pepierenmuffinsbakjes gekocht.
Daarnaast hadden ze ook nog creme met nootjessmaak, champagnesmaak etc (maar dat vond ik verschrikkelijk duur). Hiernaast hadden divere chocola ook in cremevorm, maar ook dit was prijzig. Wel hadden ze heel leuk bijvoorbeeld koffiekopjes van chocola (heel leuk om bijvoorbeeld toetjes in te serveren ). Niet gekoch overigens, want ik laat het nu maar even bij de taarten. Sonja door de weeks en in het weekend lekker bakken .
De marsepein hadden ze verpakt van bakkersmaatje, maar die was duurder als die van de webshop en ze hadden het vers, maar die was helemaal duur (halve kilo voor ruim 8 euro geloof ik. Ik hou het wel lekker bij de shop
Geen uitstekers ed gevonden. Wel nog even gekeken naar een keukenmachine, maar ook die hadden ze niet staan alleen echte keukenmachines. Tenminste er stond er wel een maar dat merk kende ik niet.
Roos heeel veel plezier morgen!
gr. Mariëlle
oh ja de mascarpone was ook in de aanbieding. Lekker als vulling
veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle