Mascha, Voor cupcakes om te versieren gebruik ik ook altijd gewoon cake beslag (gelijke delen boter, suiker, eieren en zelfrijzendbakmeel)
M'n eerste poging (12 muffins, 6 met banaan en 6 met appel en kaneel) heb ik op 2 na allemaal zelf moeten opeten. Ze waren ingezakt en daardoor wat kleffig, maar wel heel lekker! Helaas was ik wel de enige hier in huis die ze lekker vond....... Nu wil ik eigenlijk dus even wachten met de volgende, want ik ben echt niet te mager
Gelukkig komen er zondag een paar collega's van mijn man met gezin. Ze komen eigenlijk bbq-en, maar met dit weer verandert het in een buffet. En volgens mij kan ik daar ook muffins bij zetten!! Haha!! Ik zit te denken aan bosvruchten en 2de smaak hartig. Twijfel ik alleen of ik ze morgen al bak voor het geval er weer wat mislukt of zondagochtend zodat ze echt vers zijn......... (En ik ga niet morgen proberen en als ze lukken zondag nog een keer, want wie moet dat allemaal weer opeten?? )
En Kristien, juist omdat ik bang was dat er niet veel smaak aan zou zijn heb ik er fruit doorheen gedaan. Dat maakte het in ieder geval al lekker!
Groetjes,
Mirjam
If life gives you lemons, make lemoncurd.