Onderwerp: POEH hey?!
Nou vandaag voordat ik moest werken was de bestelling binnen JIPPIE!
gelijk uitpakken (keuken was al mooi ingericht zal wel een fototje posten hoor )
en ik kon aan de gang..
jeetje wat valt dat tegen zeg lijk VEEEEEEL makkelijker..
ik werd echt kwaad op die poedersuiker gewoon hihi
Ok dus nu heb ik natuurlijk ook nog een vragen bom hoop dat jullie er nog eentje aankunnen??
Ik strooi dus mega veel nou ja redelijk wat bakkerspoedersuiker op het tafelblad (heb ook nog een matje hoor waar ik het op doe)
maar dat knoei ik dus ook op de marsepein als ik aan het "kleien" ben
1) hebben jullie dit nu ook dat geknoei met poedersuiker? is er niet iets tegen te doen??
Verder is het nog heel veel uitzoeken hoor want ik ben nu een beetje aan het puzzelen het wordt een taart voor familie die net een nieuw huisje hebben
en de overbuurvrouw is op dit moment aan het bevallen dus weet het thema van de volgende taart ook al hihi
2) Ik heb dus de figuurtjes in een bakje gedaan, dus eerst de folie zonder iets (is dit goed of moest er ook poedersuiker in zie het morgen wel haha) eronder figuurtjes erin en folie beetje erboven gedaan en toen deksel erop en in de kelderkast gezet.... blijft het zo goed??
Ik wilde dus ook de kleur rood maken met red red erg jammer dat hij dus niet echt rood wordt is toch wel een leuke kleur btw maar niet echt rood
4) iemand nog tips om met de wilton kleuren echt rood te krijgen??
5) verder wil ik morgen proberen de letters te maken..iemand een duidelijke omschrijving van hoe ik het moet aanpakken met marsepein of is het beter te doen met fondant of??
graag hoor ik het en ook hoe dat ding precies werkt en hoe jullie het doen
Nou ik zie wel hoe het morgen verder gaat..zal eerst nog eventjes hier kijken!!
En jullie zullen het sowieso te zien krijgen in de show off!!
groetjes Sanne