Onderwerp: HeLp!
Ben ik weer en ik heb weer wat vraagjes.
Komende zaterdag vieren mijn zoons eerste verjaardag en natuurlijk wil ik een taart daarvoor maken. Nu wordt de taart in onze familie nogal als machtig beschouwd (door het zoete van het fondant) en ik had het volgende idee, maar weet niet of het haalbaar is.
Ik zou graag een biscuittaart willen maken, die in 3 lagen willen snijden, vullen met jam en slagroom, zijkant met slagroom en dan bovenkant afgedekt met een fondantlaagje met slagroom (wat je ook wel bij de bakker ziet zeg maar)
Ik zou dit dus dan morgen al helemaal af moeten maken denk ik..
Is het mogelijk wat ik in gedachte heb?
En wat kan ik het beste doen:
1: taart vrijdag helemaal afmaken, met slagroom gevuld en al en dan in een doos in de koelkast
2: biscuitgebeuren klaarmaken, alles voor het vullen klaarzetten, vrijdagavond het fondantlaagje maken en op een of andere manier bewaren een nachtje en dan zaterdagochtend de taart vullen en dat erbovenop leggen..
Of hebben jullie nog andere suggesties voor een lekkere taartvulling die niet zo machtig is
ps: heb trouwens de laatste keer botercreme gemengd met limoensap en daar waren de mensen wel heel erg enthousiast over, was lekker fris!
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik wil natuurlijk zaterdag de perfecte taart hebben!!