1

Onderwerp: taart van marsepein, vandaag! :-S

goedesmiddags allen!

helaas ben ik met dit hete weer de klos om een taartje te maken voor een vriendin die morgen in onderttrouw gaat.
alleen die warmte he.... hoe moet ik dat doen? ik maak ze altijd op met marsepein,maar hoe kan dat een beetje fatsoenlijk worden?! bij mij in huis is het namelijk ook 30 graden!
scheelt het als ik bijvoorbeeld de marsepein even in de koelkast ga legen zodat hij niet meer op de kamer temperatuur is die hier momenteel hangt? en ook wat dikker uitrollen denk ik?
wie o wie weet raad! :-D

groetjes en alvast bedankt!

taarten uit Hilversum!

2

Re: taart van marsepein, vandaag! :-S

Hallo Judith,

Snel werken, gewoon op "kamertemperatuur" :D uitrollen en daarna de taart in de koelkast bewaren. Mocht je hem moeten vervoeren, in een koelbox en bij de "ontvanger" meteen weer in de koelkast. Hoe  minder temperatuur schommelingen hoe beter. En met dit weer hou je inderdaad geen taart goed zonder koeling.

Groetjes Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Re: taart van marsepein, vandaag! :-S

Jeetje, hoe loopt dit af!!!! Ik moet dit weekend ook van alles af hebben, maar stel het nog even uit met dit weer....!!!
Succes Judith!

meer taarten zien? Kijk dan op www.mijnalbum.nl/Album=TMZVUMMI

4

Re: taart van marsepein, vandaag! :-S

Nou, ook ik heb weer 2 bestellingen staan, en ben dus errug blij met het regenbuitje van vandaag!!! Ik geloof dat het voor het eerst is, dat ik blij ben dat het weer een beetje koeler wordt.... hihi

Groetjes Evelien