1

Onderwerp: Wat vinden jullie?

Vorige week heb ik een opdracht aangenomen voor woensdag 16 juni. Het wordt een vierkante taart, met als vulling verse aardbeien en slagroom. De taart zou ik dan dinsdag maken.
Nu kwam ik begin van de week op mijn werk en zag in de maandagenda staan dat we dinsdag 15 juni op schoolreis gaan, had dit niet in mijn eigen agenda gezet....gewoon stom dus!
Meteen de klant gemaild en de situatie uitgelegd. Voorgesteld om de datum te verzetten (Ze konden het ook nog in het weekend vieren) of een andere mogelijkheid was dat ik de taart maandag zou maken.
Hij heeft nu voor deze laatste gekozen, ik heb korting gegeven (omdat ik normaal gewoon superverse taarten wil afleveren, deze is dan toch een dag ouder). Begin nu alleen te twijfelen..Kan dit wel? Vinden jullie dat ik dit goed opgelost heb, ook gekeken naar de vulling?

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Wat vinden jullie?

zelf zou ik dan niet voor verse aardbeien gaan, omdat die zo snel klef worden..
verder kan het wel hoor

Lekker feestelijk rond.....

3

Ik vind dat het prima kan!

4

Ik zou ook niet voor slagroom gaan. Ik vind dat zelf toch een risico.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

eigenlijk gaat je vraag over de houdbaarheid van vullingen, dus
[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Glamour schreef:

Ik zou ook niet voor slagroom gaan. Ik vind dat zelf toch een risico.

Nou...over de slagroom twijfel ik niet zo...daarvan weet ik wel dat dit woensdag nog goed te eten is, al vaak genoeg gehad. Het zijn meer die aardbeien..
En voor een andere vulling gaan kan echt niet, ze wilden persé dit...

Bedankt voor het verplaatsen, twijfelde zelf ook al of ik goed stond, maar aangezien het 'voor anderen' was, dacht ik dat het wel kon..Mijn excuses..

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

Ik heb vorige week een taart gemaakt met slagroom en verse aardbeien. Vrijdag gemaakt, zat. verjaardag, maar nog een flink stuk over en dat was zondag nog PRIMA te eten  :Y