1

Onderwerp: Food printer?

Hallo allemaal,

Ik wil graag een foodprinter aanschaffen maar ik weet niet helemaal hoe het werkt. Kunnen jullie mij vertellen welke printer ik  het beste kan kopen? en waar je wat voor gebruikt en de eigenschappen van

• frosty sheets
    icing sheets
    ouwel papier
    chocoprint sheets

Groet,
Miluska

2

Re: Food printer?

Je kan hem bij de fa. Bouwhuis kopen, daar hebben ze ook alle benodigdheden zoals de sheets en de "inkt"
Ik zelf heb de printer gewoon bij Alternate gekocht en de overige spullen bij de fa. Bouwhuis.

Wat betreft de mogelijkheden van de diverse sheets verwijs ik je naar de zoekfunctie daar kun je een heleboel vinden over dit onderwerp.

Zelf vind ik ouwel niet lekker, Icing sheets zijn wat dikker dan frosty sheets

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

3

Ik heb vanmiddag de Canon Pixma IP3600 hier gekocht: http://www.4printer.nl/a/inkjetprinter/ … xma-ip3600 in totaal voor 68 euro.
Verder heb ik bij cake art de rest gekocht. Frosty sheets en 4 inktpatronen.
Ik ben in totaal 130 euro kwijt.

.. Want taart kan altijd!!

4

Zijn er nog richtlijnen wanneer je welke sheets gebruikt.
Ik zie dat er maar weinig mensen ouwelpapier gebruiken maar wat is het verschil tussen frosty en icingsheets?

Groet,

Miluska

5

ik heb vandaag alles van bouwhuis binnen gekregen.
kreeg keurig netjes advies. via de telefoon.
ik heb de icing sheets gekocht en de glans spray als extra.
net de eerste sheet afgedrukt en het is echt super !!!

een aanrader !

Deze week heb ik ook een foodprinter bij bouwhuis gekocht, na een hele week proberen lukt het me nog steeds niet om te printen, hij pakt het papier niet voor het uitlijnen en de proefdruk. Ik heb de canon pixma iP4950.
Wie heeft dit probleem ook gehad en wie kan me helpen om dit probleem op te lossen?
Heb ook al een mailtje gedaan naar bouwhuis, maar nog niets gehoord.

7

ik heb ook van bouwhuis printer  pixma en werk super.

vanwelie schreef:

ik heb ook van bouwhuis printer  pixma en werk super.

Heb jij ook het papier gebruikt wat erbij zat om uit te lijnen en een proefdruk te maken en doe je dat in de lade of in de achterste deel waar je papier dan recht op in staat?

9

Het papier dient recht op te staan in het aanvoer gedeelte. Daarnaast moet je bij printeropties mat foto papier selecteren. Dan zal hij printen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Het is gelukt, mijn foodprinter doet het!
Super goed geholpen door bouwhuis door de telefoon!
Ook ik heb mijn eerste afdrukken nu gedaan van Frosty en het is echt mooi geworden, vooral met de glansspray erover.
Ook jullie bedankt voor het advies!

11

Bij deze alsnog [MOVE] -> keuken- en andere apparatuur

ik wil eigenlijk wel een fotootje zien, want ik ben eigenlijk wel heel beniewd!!

13

Grappig om te lezen dat jullie heel veel bij bouwhuis bestellen. Ik heb het geluk dat ik op 5 min afstand woon en dus met enige regelmaat te vinden ben bij bouwhuis voor mijn spullen ideaal dus. Wil ook nog graag een printer hebben maar pff.... ik koop elke keer zo veel hahaha.

14

o en wisten jullie dat op de site heel veel sheets staan die gratis te gebruiken zijn  :thumb: