1

Onderwerp: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Hi, ik kwam min of meer toevallig via google op de site terecht omdat ik zocht naar een frosting recept voor mn cupcakes (het recept waarbij ik de shortening vervangen had door frituurvet was niet echt een succes...).
En wat een leuke ontdekking! Ik dacht dat dit soort creaties alleen voorbehouden zijn aan de echte banketbakkers. Erg leuk dus om te zien wat er allemaal mogelijk is!
Ik kan natuurlijk niet wachten om zelf alles uit te proberen, ik voel een nieuwe verslaving opkomen =)
Nog wel veel vragen, waar begin je, wat heb ik allemaal nodig en waar haal ik dat.
Na urenlang zoeken op het forum is wel veel duidelijk geworden en morgen krijg ik het boekje van Peggy Porschen.
Zal tot dan nog even wachten al mn vragen of jullie af te vuren =)

grt Martine

2

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

hoi hoi, welkom. Het is idd heeeel verslavend.
succes met je 1e taart en niet vergeten te showen !!

groetjes sandra

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

welkom bij de club!
en heel veel succes met alle taarten die komen gaan en vergeet niet te showen he!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Hallo,
Welkom, en veel blijven zoeken en showen!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Hai Martine!

Nou, dat het verslavend is/wordt: daar kun je op rekenen hoor ;)

Het is hier zooooo gezellig... dat als je je los kunt rukken van het taarten bakken, je ze daarna op de "taarten parade" zet en vervolgens nog urenlang naar al het geposte moois gaat zitten kijken... Ha!

In ieder geval: welkom en heel veel succes maar vooral plezier met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Heee...Veenendaal...
Welkom !

(Kom daar regelamatig ff shoppen ;)

Wees voorbereid...als je begint is er geen ontkomen meer aan hoor :D

7

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Leuk dat je 'ons'  gevonden hebt. Welkom bij de club. En vragen stellen mag altijd hoor! Is helemaal geen probleem. Maar volgens mij weet je al een heleboel als ik jouw topic zo lees. En showen hoor! Je hebt trouwens een geweldig boek aangeschaft. Zul je veel plezier aan beleven.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Welkom!!

Dat boek is al het beste wat je als eerste kan aanschaffen. En wat je uiteindelijk allemaal moet kopen, rustig beginnen en steeds wat bijkopen. Waar? Bij de www.leukstetaartenshop.nl natuurlijk. Hun ingredienten zijn echt heel goed en lekker!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

welkom,

bak ze en niet vergeten te showen!!

10

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

Bedankt voor het warme welkom!
Er is geen weg meer terug begrijp ik? =)
Ik wacht nog steeds ongeduldig op het boekje (had toch bij bol moeten bestellen..) maar kreeg net bericht dat het morgen wordt bezorgd.
Ik wil dan gelijk in de webshop gaan bestellen, heb al een lijstje gemaakt maar heb nog wel wat hulp nodig wat je als basisset nodig hebt. En welke verf het handigste is enzo. Maak er wel even een nieuw topic van!

@Nicole: woon eigenlijk in Renswoude maar dat is zo'n onbekend gehucht dat ik er altijd maar Veenendaal van maak. Kom er ook elke week, behalve de buurtsuper valt hier niet niet zoveel te shoppen ;) Hoor het graag als je nog leuke adresjes in Vdaal weet! (vorige week tevergeefs gezocht naar eiwitpoeder..)

11 Laatst bewerkt door danielle.13 (27-06-2007 20:04)

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

hoi martine!leuk dat er nu ook een taartenbakster bij me in de buurt woont!ik woon in scherpenzeel dus misschien kunnen we elkaar nog eens helpen met het een of ander!!als je de eiwitpoeder dringend nodig hebt heb ik nog wel wat voor je.ik hoor het wel.
groetjes danielle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG

12

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

danielle.13 schreef:

hoi martine!leuk dat er nu ook een taartenbakster bij me in de buurt woont!ik woon in scherpenzeel dus misschien kunnen we elkaar nog eens helpen met het een of ander!!als je de eiwitpoeder dringend nodig hebt heb ik nog wel wat voor je.ik hoor het wel.
groetjes danielle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG

Dat is leuk! Ik zag dat je al prachtige dingen hebt gemaakt, als mijn taarten mislukken kan ik jou wel inhuren :)
Ik was op zoek naar eiwitpoeder omdat ik graag vlinders wilde maken. Ik heb het besteld bij de webshop en vandaag al binnen gekregen. Niet meer nodig dus, maar bedankt voor je aanbod!
Welk boek heb je of heb je een workshop gedaan? Vind je Nijntje en Biggetje erg leuk! En die poppetjes.. heb je een voorbeeld of heb je het gewoon zelf gemaakt?
Ik kan nog wel wat advies gebruiken!

grt Martine

13

Re: Nieuw (met heel veel vragen.. =) )

hoi,hoi
ik heb nog geen workshop gevolgd,staat wel op de planning!ik heb wat boeken aan geschaft dus daar heb ik ook het een en ander uitgehaald.en een beetje van mezelf.
succes met bakken!!
groetjes danielle