Onderwerp: Invriezen of toch niet???
Ik heb een bestelling voor zondag maar heb zaterdag en zondag geen tijd om de taart te maken ga dit dus vrijdag doen.
maar zal ik de taart dan invriezen? of toch gewoon zo in de koelkast laten???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen of toch niet???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een bestelling voor zondag maar heb zaterdag en zondag geen tijd om de taart te maken ga dit dus vrijdag doen.
Die vraag stel ik mij ook regelmatig.
Maar aangezien ik nog een beetje groen ben, heb ik nog niet veel ervaring.
Wel heb ik de volgende ervaring. Taart gemaakt voor mn eigen verjaardag, en daarna in de vriezer gezet. 4 weken later was het feest. De taart heb ik op zaterdag middag uit de vriezer gehaald. Zondag avond was het feest. De botercreme was nog een beetje koud. Had eigenlijk zaterdag morgen eruit gemoeten. Maar verder was ie heerlijk.
Een andere taart heb ik zaterdag middag gemaakt en tot zondag avond in de koelkast, deze was ook heerlijk.
Dus ja, met deze ervaring zou ik tegen jou zeggen: koelkast
Succes! Machanda
Nog even een vervolg vraag nav jouw geplaatste vraag.
Wanneer je een taart in de vriezer zet, wat is dan de maximum tijd dat ie daar kan blijven? Ik heb 25 juni namelijk een braderie waarvoor ik graag enkele taarten wil maken.
Wie weet dus de max invries tijd?
Machanda
ja hoor, gewoon in de koelkast.
Ok thanx
Zou dan geen 'slagroomachtige' vulling maken, maar iets met botercreme en dan gewoon in de koelkast...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen of toch niet???