26

Re: Ik mis ze zo!

doet het hier ook niet
als ik exact intyp wat @karin zegt

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

27

Snap er niks van, want hier zowel in FireFox als in Internet Explorer gewoon het gewenste resultaat.
Probeer eens je cache leeg te maken? (tijdelijke internetbestanden verwijderen)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

:s in firefox nog steeds niet............

in IE krijg ik ze wel te zien.............ga dus maar de laatste foto's volgen via IE!

Dank voor het meedenken!

29

ja werkt weer!
even cache en cookies leeggegooid

thnx!

@karin --> cookies ook leeggegooid?

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

30

RedRose18 schreef:

ja werkt weer!
even cache en cookies leeggegooid

thnx!

@karin --> cookies ook leeggegooid?

Was mega zoeken hoe ik dat ik firefox moest doen.............maar dat is gelukt! En nu werkt het weer...........helaas weet firefox dan weer niet de lijst met mijn berichten op te snorren...................IE weer wel........ik blijf maar switchen dan!

Marianne en Redrose............thanks voor jullie input!

31

En kort daarna ging het weer niet................nu lukt het wel, maar dan moet ik de subfora aanklikken waarin ik wil kijken (en dat hoefde voorheen niet).

Ik kan dus weer lekker alle mooie plaatjes achter elkaar bekijken!

32

hier werkt *.jp*g* ook niet meer. ging laang goed tot vorige week. ik heb IE en *.jpg* werkt en *.jpeg* en beide werkt ook maar de gecombineerde dus niet.
heb cookies leeg gemaakt, maar weet niet hoe cache leeg moet.
weet niet waar het aan ligt, wie wel? :think:

33

Olga'74 schreef:

hier werkt *.jp*g* ook niet meer. ging laang goed tot vorige week. ik heb IE en *.jpg* werkt en *.jpeg* en beide werkt ook maar de gecombineerde dus niet.
heb cookies leeg gemaakt, maar weet niet hoe cache leeg moet.
weet niet waar het aan ligt, wie wel? :think:

Als je aanklikt dat je wilt kijken in taartenparade en de rubriek stapeltaarten.............dan ook niet? (hier dan nl wel weer, zie mijn bovenstaande berichtje)

34

Ik heb even gekeken, had het net inderdaad ook. Dus in FireFox buffer leeggemaakt (Extra --> Opties --> Privacy --> Recente geschiedenis wissen --> Details --> Alleen buffer aanvinken --> Nu wissen

En prompt doet-ie het weer :)

Dat je eerst de rubrieken aan moet vinken vind ik ook niet zo gek, anders moet de query eerst het hele forum af en je zoekt geen foto's in Babbel of Over de site, toch?

35

In IE werkt cache leeggooien trouwens als volgt:

Extra --> Internetopties --> Tabblad Algemeen --> Browsergeschiedenis verwijderen --> Alleen tijdelijke internetbestanden verwijderen.

36

Nee, doet het niet. heb alles qua cookies ed weg gegooid, vink alleen alles onder showoff aan en of *.jpg* doet het of *.jpeg* maar met dat tussen sterretje bakt ie niet.

Proef ondervindelijk. ik kan de eerste 3 items aanvinken dan gaat het goed, maar bij nummer 4 (themaparade en 18+) geeft ie "geen resultaten gevonden" anders om de onderste 4 gaan wel samen maar met de taarten parade erbij gaat het weer niet.
alles zonder "klein en fijn" gaat ook. Alles zonder "taartenparade" gaat, alles zonder "bruidstaarten" gaat, Alles zonder themataarten gaat niet, moet nog een extra vink uit. en alles zonder 18+ gaat ook niet.

Wat ik gek vind is dat ik naar mijn weten niets aan mijn compu veranderd heb en dat ie het tot voor kort prima pakte. maar goed kan toch niet alles in een keer bekijken dus in etappes bekijken is ook een oplossing.

37 Laatst bewerkt door Karin09 (01-06-2010 07:05)

En toch gaat het nu weer niet.............pffff buffer leeggemaakt, maar helpt niks.............jammer

EDIT: als ik maximaal 2 parades aanvink, lukt het weer wel........... :s

38

mij lukt het helaas ook niet na het verwijderen van de tijdelijke internetbestanden enzo  :nooo

39

@dummiedegum.............ik heb mijn berichtje net boven jou aangepast.........stond niet bij dat het met 2 vinkjes wel werkt  :o