1

Onderwerp: Ik mis ze zo!

Ik keek heel vaak in de lijst van de laatste 50, en vaak ook 150 geposte taarten ed. Sinds de vernieuwing doet ie het niet meer,  :s maar ik vroeg me af of er al enig zicht op is wanneer het weer kan. O-)

Ook omdat ik het overzicht na een paar dagen echt een beetje kwijt ben, zoals er altijd zo leuk bij stond! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Ik mis ze zo!

Ja, ik mis ze ook. Even een quote uit een ander topic:

Marianne schreef:

Was dat maar zo :(

Ik ben er al vrij lang mee bezig, maar het lukt me niet. De vorige versie heb ik zelf gebouwd, maar in deze versie van het forum krijg ik het niet voor elkaar. Dus ik ben nu zoekende naar een ontwikkelaar met ervaring in punBB, de software waar dit forum opdraait, maar die zijn - in NL in ieder geval - dun gezaaid.

Dus.... helaas. Ik kan niet zeggen wanneer het weer terug is, en op dit moment kan ik zèlfs niet beloven dat ze het terug komt. Waar ik zelf net zo hard van baal als iedereen, want ik gebruikte de tegenovergestelde versie (alles behalve de showrubrieken) om snel het forum te kunnen scannen. En die optie is er dus ook niet meer :nooo

Het goede nieuws is echter dat in mijn zoektocht naar een ontwikkelaar die dit kan doen, ik iemand gevonden heb en ik verwacht dat hij de linkjes weer kan fixen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Hey, goed nieuws. Enne... sorry dat ik het vroeg, zag toevallig net een topic of 10 naar beneden dezelfde vraag staan.... dom dom  :grr:
Kijk hier niet vaak genoeg  :nooo

Groetjes, Rianne

4

Arme M. ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Ik mis ze niet  :nooo