1

Onderwerp: Ik mis ze zo!

Ik keek heel vaak in de lijst van de laatste 50, en vaak ook 150 geposte taarten ed. Sinds de vernieuwing doet ie het niet meer,  :s maar ik vroeg me af of er al enig zicht op is wanneer het weer kan. O-)

Ook omdat ik het overzicht na een paar dagen echt een beetje kwijt ben, zoals er altijd zo leuk bij stond! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Ik mis ze zo!

Ja, ik mis ze ook. Even een quote uit een ander topic:

Marianne schreef:

Was dat maar zo :(

Ik ben er al vrij lang mee bezig, maar het lukt me niet. De vorige versie heb ik zelf gebouwd, maar in deze versie van het forum krijg ik het niet voor elkaar. Dus ik ben nu zoekende naar een ontwikkelaar met ervaring in punBB, de software waar dit forum opdraait, maar die zijn - in NL in ieder geval - dun gezaaid.

Dus.... helaas. Ik kan niet zeggen wanneer het weer terug is, en op dit moment kan ik zèlfs niet beloven dat ze het terug komt. Waar ik zelf net zo hard van baal als iedereen, want ik gebruikte de tegenovergestelde versie (alles behalve de showrubrieken) om snel het forum te kunnen scannen. En die optie is er dus ook niet meer :nooo

Het goede nieuws is echter dat in mijn zoektocht naar een ontwikkelaar die dit kan doen, ik iemand gevonden heb en ik verwacht dat hij de linkjes weer kan fixen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Hey, goed nieuws. Enne... sorry dat ik het vroeg, zag toevallig net een topic of 10 naar beneden dezelfde vraag staan.... dom dom  :grr:
Kijk hier niet vaak genoeg  :nooo

Groetjes, Rianne

4

Arme M. ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Ik mis ze niet  :nooo

ik mis ze heeeeeeeel erg :Y Maar ik wacht nog steeds heel geduldig en heb nu een tactiekje gevonden om toch bijna alle taarten te zien (uitloggen en het inloggen bij elke galerie te kiezen voor nieuwe berichten, dan is echt op titelherkenning de taarten selecteren, dus dat ik er soms een mis kan wel)

6

Ik geef als zoekcode op

• *.jpg*

kies het forum waar ik wil zoeken en dan voor sorteren op datum en weergeven als berichten..........dan zie je toch vrijwel alle taarten wel voorbijkomen...........(geloof ik)

7 Laatst bewerkt door Karin09 (17-03-2010 10:21)

Ontdek nu dat als je zoekt op *.jp*g* je er meer krijgt!

8

ik mis die link niet zo zeer als wel dat ik hoop, dat er ooit een mogelijkheid is om bv op nijntje te zoeken en dat je dan ook een lijst met foto's ziet... (bv net als bij MP dat je een lijst kunt krijgen of een fotopagina...)

Groetjes, Dorothea.

9

Dot schreef:

ik mis die link niet zo zeer als wel dat ik hoop, dat er ooit een mogelijkheid is om bv op nijntje te zoeken en dat je dan ook een lijst met foto's ziet... (bv net als bij MP dat je een lijst kunt krijgen of een fotopagina...)

Dat hoop ik ook! :Y

Bij cakecentral hebben ze meer rubrieken. Ik weet niet of dat handig is, daar hebben ze er teveel naar mijn smaak :s

maar bv stapeltaarten en bruidstaarten scheiden een aparte rubriek kindertaarten of zo iets. Ik mis er zo ook best wel veel merk ik zo nu en dan :o

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Dot schreef:

Als je bij de laatste optie: 'Geef resultaten weer' kiest voor 'als berichten' zie je direct de berichten en dus de foto's.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Oh, dat is een super tip! Dank je Pooh!

Groetjes, Dorothea.

12

Marktplaats is iets heel anders dan een forum, dus die optie zal er hier niet komen. Maar met de tip van Pooh kom je idd al een heel eind.

13

http://img91.imageshack.us/img91/3633/taartzoeken.jpg

zo krijg ik dus een overzicht van alle geplaatste taarten..........meteen als afbeeldingen te zien!

14

Heej, dat is een mooie afbeelding! Die zet ik even in het topic van 'de laatste 50', totdat die weer werkt, ok?

15

Dat is idd duidelijk!! Bedankt, ga het gelijk uitproberen :thumb:

Groetjes Heidi

16

Marianne schreef:

Heej, dat is een mooie afbeelding! Die zet ik even in het topic van 'de laatste 50', totdat die weer werkt, ok?

Helemaal okay natuurlijk!

17

Karin09 schreef:

zo krijg ik dus een overzicht van alle geplaatste taarten..........meteen als afbeeldingen te zien!

Wat een supertip, Karin  !!!

Groet, Jolanda

18

Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt geweldig!

thnx :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Heidi

19

Hij doet het weer :)

Deze link leidt naar de 75 laatst geplaatste topics in de Taartenparade, Bruids- en Stapeltaarten en Klein & Fijn:

*KLIKKERDEKLIK*

Met grote dank aan Maarten die dit voor elkaar heeft gekregen :Y

20

Hoera!!!! Dank je wel :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

21

Marianne schreef:

Hij doet het weer :)

Deze link leidt naar de 75 laatst geplaatste topics in de Taartenparade, Bruids- en Stapeltaarten en Klein & Fijn:

*KLIKKERDEKLIK*

Met grote dank aan Maarten die dit voor elkaar heeft gekregen :Y

Top!

22

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij! :+  :lol:  :P  ;)  :)  *D  :9  O-)  :thumb:  :Y  :Y  :Y  :Y

Groetjes, Rianne

23

Karin09 schreef:

Ontdek nu dat als je zoekt op *.jp*g* je er meer krijgt!

Maar sinds vandaag werkt dat niet meer........... :s
Jammer, want ik vond het fijn om alleen de foto's ineens te zien van alle nieuwe taarten zonder door te hoeven klikken op elk berichtje als je de lijst van de 75 laatst geplaatste taarten oproept.........

24

Hier werkt het gewoon nog hoor?
Wat voor melding krijg je?

25

Als ik dus als zoekoptie *jp*g* ingeef en bij resultaten "als berichten" krijg ik de melding: geen resultaten gevonden"
Voorheen kreeg ik dan alle recent geplaatste foto's te zien...........

De optie "als onderwerpen" doet het wel, maar dat is dezelfde lijst als "de laatste 75 geplaatste"