Onderwerp: Wat een Hell...!!!!
hallo allemaal,
nou hier is mijn allereerste stapel en meteen een bruidstaart..
maar meteen ook tijdelijk de laatste !!!
wat was dit een hell !! ik ben om 6 uur begonnen en om 6 uur eindelijk klaar en toen nog eens opruimen en alles en toen ging ik om half 7 's morgens eindelijk naar bed !!! dus 12 uur eraan gewerkt.. ik dacht dat ik helemeel gek werd... (het biscuit had ik de dag ervoor al gebakken)heb begon al met de fondant uitrollen voor de grootste taart (35cm) die bleef maar plakken en plakken !!! toen ik hem eindelijk goed had en hem wilde oppakken brak hij doormidden !!!!!! toen heb ik hem maar in 2 helften erop gelegd en eens flink zitten huilen !!! wat een stress wat een stress !! die van 28cm en die van 20cm gingen een stuk beter !! met heel veel poedersuiker eronder...
maar dat is ook geen oplossing want niet alleen kreeg ik natuurlijk de wel bekende vlekjes op mijn fondant maar ik bleef ook nog een gigantisch aan mijn vloer plakken haha
ik was zo nerveus de hele avond dat ik er gewoon misselijk van was... gelukkig vond het bruidspaar de taart helemaal geweldig en ik kreeg van alle gasten ontzettend veel complimenten.. en dat doet toch wel heel erg goed.. de bruidegom is wel 10x komen bedanken... Genoeg gepraat... hier is die dan : The Cake From Hell !!!
in de bovenste laag zit bananenmousse en een laagje choco-creme.
in de middelste laag zit abrikozen jam en een laagje slagroom met stukjes abrikozen.
in de onderste laag zit aardbeienmousse en een laagje aardbeienvlaaivulling...
oja en dit waren de proeftaartjes hierbij zag ik later op de foto dat ik een mooi randje was vergeten haha
bedankt voor het kijken.. misschien nog tips ??? die zijn heeeeel erg welkom !!