1

Onderwerp: instelling forumkleur

Ik weet dat ik nog een van de weinigen was die een andere instelling/kleur gebruikte voor het forum, maar ik vroeg me af: kan dat nog steeds? Of heb je die optie wijselijk maar verwijderd Marianne?  :)  Dan zal ik toch moeten wennen aan deze kleuren..

2

Re: instelling forumkleur

kristien schreef:

Ik weet dat ik nog een van de weinigen was die een andere instelling/kleur gebruikte voor het forum, maar ik vroeg me af: kan dat nog steeds? Of heb je die optie wijselijk maar verwijderd Marianne?  :)  Dan zal ik toch moeten wennen aan deze kleuren..

Vooralsnog is dit de enige optie...Mariane gaat nog wel kijken of er een alternatieve lay out mogelijk is :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: instelling forumkleur

ik zit hier ook te hopen (samen met Pooh) dat het mooie blauw ook weer terug komt. Maar ik merk wel al verschil met de andere achtergrond die M heeft ingesteld.

* kijkt nog altijd heel lief naar M  *  O-)  :lol:

4

Re: instelling forumkleur

Ik zou het al heel prettig vinden als het witte wat minder wit word. Vind het erg fel kijken :(

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Re: instelling forumkleur

Het witte is al geen wit meer ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: instelling forumkleur

Marianne schreef:

Het witte is al geen wit meer ;)

Ooow echt, vind het nog steeds erg wit en fel ;) Kan ook aan me bril liggen  :lol:  :P

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Re: instelling forumkleur

Ik merk inderdaad, dat het toch wel wat onrustig kijkt. (Zeker als ik al een tijdje op het forum loop rond te neuzen  :o )

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Re: instelling forumkleur

Nathalie schreef:

ik zit hier ook te hopen (samen met Pooh) dat het mooie blauw ook weer terug komt. Maar ik merk wel al verschil met de andere achtergrond die M heeft ingesteld.

* kijkt nog altijd heel lief naar M  *  O-)  :lol:

*Doet nog steeds heel erg mee*

Maar hey, het mag ook ná de vakantie hoor :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Re: instelling forumkleur

e.b.m. schreef:

Ik merk inderdaad, dat het toch wel wat onrustig kijkt. (Zeker als ik al een tijdje op het forum loop rond te neuzen  :o )

O gelukkig, ik ben dus niet de enige die het nogal fel vind.
Ik moet zeggen dat ik nu echt niet lang kan forummen, omdat het gewoon zeer gaat doen aan mij ogen  :s

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Re: instelling forumkleur

Boska schreef:
e.b.m. schreef:

Ik merk inderdaad, dat het toch wel wat onrustig kijkt. (Zeker als ik al een tijdje op het forum loop rond te neuzen  :o )

O gelukkig, ik ben dus niet de enige die het nogal fel vind.
Ik moet zeggen dat ik nu echt niet lang kan forummen, omdat het gewoon zeer gaat doen aan mij ogen  :s

Je kan ook de helderheid (brightness) van je beeldscherm wat minder fel instellen. Alleen hoe dat moet, verschilt per beeldscherm.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Re: instelling forumkleur

Pooh schreef:
Boska schreef:
e.b.m. schreef:

Ik merk inderdaad, dat het toch wel wat onrustig kijkt. (Zeker als ik al een tijdje op het forum loop rond te neuzen  :o )

O gelukkig, ik ben dus niet de enige die het nogal fel vind.
Ik moet zeggen dat ik nu echt niet lang kan forummen, omdat het gewoon zeer gaat doen aan mij ogen  :s

Je kan ook de helderheid (brightness) van je beeldscherm wat minder fel instellen. Alleen hoe dat moet, verschilt per beeldscherm.

Ja, Pooh, dat weet ik maar mijn scherm staat zo ingesteld dat het de juiste kleur weergeeft bij foto's. Ik werk veel met photoshop, dus dan is de kleur ook erg belangrijk

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

12

Re: instelling forumkleur

Boska schreef:
Pooh schreef:
Boska schreef:

O gelukkig, ik ben dus niet de enige die het nogal fel vind.
Ik moet zeggen dat ik nu echt niet lang kan forummen, omdat het gewoon zeer gaat doen aan mij ogen  :s

Je kan ook de helderheid (brightness) van je beeldscherm wat minder fel instellen. Alleen hoe dat moet, verschilt per beeldscherm.

Ja, Pooh, dat weet ik maar mijn scherm staat zo ingesteld dat het de juiste kleur weergeeft bij foto's. Ik werk veel met photoshop, dus dan is de kleur ook erg belangrijk

Kan dat niet heel makkelijk veranderd worden dan? Hier wel en bij mijn vorige laptop ook, het is alleen een toetsencombinatie. Bij mijn oude antieke scherm waren het de knopjes op het scherm zelf.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com