1

Onderwerp: Toon mijn berichten

Ziet er prachtig uit allemaal, alleen mis ik het kopje: toon mijn berichten. Was altijd erg handig om dat ff aan te klikken.
Staat dit nu ergens anders of is dit helemaal verdwenen.

2

Re: Toon mijn berichten

Dat kun je nu vinden in je profiel!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Re: Toon mijn berichten

Cakes by Petra schreef:

Dat kun je nu vinden in je profiel!

Klopt min of meer :D Klik op je naam onder je avatar in een berichtje. Kies voor 'toon al je berichten'. Nadeel is dat je een lijst krijgt met alle berichten die je hebt geschreven, maar de topics zelf (dus hetgeen waarop je hebt geregeerd) staan er niet bij. Marianne is nog wel hard op zoek om het zo in te stellen als het was (dus een aanklikbare lijst met alle topics waarin je een bericht hebt achtergelaten).

In je profiel kun je ook kiezen voor 'toon al je onderwerpen'. Daar staan alle door jou gestarte topics, met alle bijbehorende reacties. Misschien heb je daar ook iets aan...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Re: Toon mijn berichten

Ik was er ook al naar op zoek!
Hopelijk lukt het om het in te stellen, wel goed om te weten waar ik het nu kan vinden (met een omweggetje).

Groetjes Suus

5

Re: Toon mijn berichten

Ik heb de manier gevonden om het in te bouwen, alleen nog niet de tijd, daar ben ik nog naar op zoek ;)
Maar het komt, echt, nog heel even geduld aub :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Toon mijn berichten

Kan het kloppen dat er ook niet meer aangegeven wordt wanneer er nieuwe berichten geschreven zijn in je gestarte onderwerp? Dit was er toch ook altijd?

Sinds begin december 2009 taart addict!

7

Re: Toon mijn berichten

Dat is nog steeds zo, dan is het driehoekje voor je bericht blauw.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag