1

Onderwerp: Kan het niet vinden

Allereerst natuurlijk super mooi geworden hier zeg! Gefeliciteerd!
Maar nu kan ik 1 ding niet meer vinden. De lijst met de 50 laatste taarten.... Vond dat wel heel erg makkelijk. Zoek ik niet goed, of is deze weg?

Enjoy!

2 Laatst bewerkt door Poezzie (12-02-2010 09:54)

Re: Kan het niet vinden

Ik kwam hem wel tegen.......alleen werkte de link momenteel nog niet.
Ga even voor je zoeken :D


Hij staat als 2e sticky in de taartenparade!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

3

Re: Kan het niet vinden

Ik hoop dat ik die in de loop van de volgende week (sorry, eerder lukt echt niet) kan maken. Dat was een door mij gemaakte aanpassing in de oude forumsoftware, maar de nieuwe versie zit zo anders in elkaar dat ik dat nog niet voordat het forum echt actief online ging heb kunnen maken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Kan het niet vinden

Marianne schreef:

Ik hoop dat ik die in de loop van de volgende week (sorry, eerder lukt echt niet) kan maken. Dat was een door mij gemaakte aanpassing in de oude forumsoftware, maar de nieuwe versie zit zo anders in elkaar dat ik dat nog niet voordat het forum echt actief online ging heb kunnen maken.

Geen sorry hoor!!! Ik wacht geduldig af en tot dan zal ik af en toe een taartje missen of vaker zien.... Succes!

Enjoy!

Re: Kan het niet vinden

ik vroeg mij dit ook gelijk af haha. Ik heb een link in op mijn buro blad en daar klik ik altijd direct op. Zie ik al die laatste geplaatste taarten. Ik moet nog even erg wennen aan al het nieuwe.. En ook nog 2 dagen gewerkt. Dus ik loop echt achter...  :P

6

Re: Kan het niet vinden

Ik ben nogal onthand omdat ik de tegenovergestelde link heel veel gebruikte: de link met alles behalve taart-foto's ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Kan het niet vinden

hallo

Ten eerste mooie site geworden.
Maar ik zocht de rubriek bakken voor anderen waar staat die nu?
of kijk ik er overheen  ;)


gr winnie89

8

Re: Kan het niet vinden

Die zie je alleen als je ingelogd bent, vlak boven Babbel :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: Kan het niet vinden

Hallo allemaal.

Misschien kijk ik er overheen, of staat dit niet in de goede topic, maar er was altijd een "knop" waarmee je aan kon geven dat je alle onderwerpen had gelezen. Is die er nog, of moet ik nu zelf beter gaan opletten???  :lol:

10

Re: Kan het niet vinden

lotils schreef:

Hallo allemaal.

Misschien kijk ik er overheen, of staat dit niet in de goede topic, maar er was altijd een "knop" waarmee je aan kon geven dat je alle onderwerpen had gelezen. Is die er nog, of moet ik nu zelf beter gaan opletten???  :lol:

Dit staat in het andere topic over de nieuwe site:

Marianne schreef:
Joyce84 schreef:

Wat ik niet kan vinden is het "markeer alle topics als gelezen"
Is dit er nog ??

Ik heb hem toch gevonden!!
Als je naar "Nieuwe berichten" gaat (links bovenin), staat het linkje rechts onderin :)

11

Re: Kan het niet vinden

jaaaa, ik heb hem ook gevonden. Bedankt!