Onderwerp: Kan het niet vinden
Allereerst natuurlijk super mooi geworden hier zeg! Gefeliciteerd!
Maar nu kan ik 1 ding niet meer vinden. De lijst met de 50 laatste taarten.... Vond dat wel heel erg makkelijk. Zoek ik niet goed, of is deze weg?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Kan het niet vinden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Allereerst natuurlijk super mooi geworden hier zeg! Gefeliciteerd!
Maar nu kan ik 1 ding niet meer vinden. De lijst met de 50 laatste taarten.... Vond dat wel heel erg makkelijk. Zoek ik niet goed, of is deze weg?
Ik kwam hem wel tegen.......alleen werkte de link momenteel nog niet.
Ga even voor je zoeken
Hij staat als 2e sticky in de taartenparade!
Ik hoop dat ik die in de loop van de volgende week (sorry, eerder lukt echt niet) kan maken. Dat was een door mij gemaakte aanpassing in de oude forumsoftware, maar de nieuwe versie zit zo anders in elkaar dat ik dat nog niet voordat het forum echt actief online ging heb kunnen maken.
Ik hoop dat ik die in de loop van de volgende week (sorry, eerder lukt echt niet) kan maken. Dat was een door mij gemaakte aanpassing in de oude forumsoftware, maar de nieuwe versie zit zo anders in elkaar dat ik dat nog niet voordat het forum echt actief online ging heb kunnen maken.
Geen sorry hoor!!! Ik wacht geduldig af en tot dan zal ik af en toe een taartje missen of vaker zien.... Succes!
ik vroeg mij dit ook gelijk af haha. Ik heb een link in op mijn buro blad en daar klik ik altijd direct op. Zie ik al die laatste geplaatste taarten. Ik moet nog even erg wennen aan al het nieuwe.. En ook nog 2 dagen gewerkt. Dus ik loop echt achter...
Ik ben nogal onthand omdat ik de tegenovergestelde link heel veel gebruikte: de link met alles behalve taart-foto's
hallo
Ten eerste mooie site geworden.
Maar ik zocht de rubriek bakken voor anderen waar staat die nu?
of kijk ik er overheen
gr winnie89
Die zie je alleen als je ingelogd bent, vlak boven Babbel
Hallo allemaal.
Misschien kijk ik er overheen, of staat dit niet in de goede topic, maar er was altijd een "knop" waarmee je aan kon geven dat je alle onderwerpen had gelezen. Is die er nog, of moet ik nu zelf beter gaan opletten???
Hallo allemaal.
Misschien kijk ik er overheen, of staat dit niet in de goede topic, maar er was altijd een "knop" waarmee je aan kon geven dat je alle onderwerpen had gelezen. Is die er nog, of moet ik nu zelf beter gaan opletten???
Dit staat in het andere topic over de nieuwe site:
Joyce84 schreef:Wat ik niet kan vinden is het "markeer alle topics als gelezen"
Is dit er nog ??Ik heb hem toch gevonden!!
Als je naar "Nieuwe berichten" gaat (links bovenin), staat het linkje rechts onderin
jaaaa, ik heb hem ook gevonden. Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Kan het niet vinden