1

Onderwerp: Help! Help! Mijn Koenie-mousse wordt niet dik!

Ik heb Koenie's aardbeienmousse gemaakt, althans dat is de bedoeling, maar hij blijft zo dun en ik heb hem vanavond nodig!

Ik heb wel alle hoeveelheden verdubbeld want de aarbeien waren in de aanbieding vandaag op de markt :) en ik dacht dus slim te zijn door meteen een voorraadje mousse  aan te leggen. Hij is overigens echt verrukkelijk :9, ook dun, maar zo kan hij echt niet op mijn taart, dan loopt het er zo tussenuit/zakt het er in.

Ik heb er inmiddels al 2 extra blaadjes gelatine ingedaan (ong. 30 minuten geleden) maar het blijft dunnig. Extra slagroom heb ik niet meer en ik kan vanavond ook niet meer naar de winkel toe aangezien mijn man laat thuis komt en de jongste in bed ligt.
Ik heb nog wel cr

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Help! Help! Mijn Koenie-mousse wordt niet dik!

Ik denk... gewoon even wachten, hoelang is 'ie nu af en staat het in de koeling? Bij zo'n grote bak duurt het wel even voordat het door en door koud is en het opstijven kan beginnen. Ik zou er niks meer bij gaan doen ;) Succes, hoop dat het goed komt met wat geduld!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Re: Help! Help! Mijn Koenie-mousse wordt niet dik!

Oh, oh, :O, ik ben weer veel te ongeduldig. Ik heb er inmiddels toch nog 3 blaadjes gelatine extra bij gedaan :/. Kom ik straks dus waarschijnlijk met de vraag: "help, mijn koenie-mousse is te dik!" :D Blijf vooral dus nog even rondhangen hier, dan kun je me nog een keer "redden" ;) :lol:!

Bedankt in ieder geval weer!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!