1

Onderwerp: Mijn album

Hoi marianne ik ben daarnet gaan kijken op ''vind elkaar'' en zie dat mijn album nog altijd op deze staat .... http://www.mijnalbum.nl/Album=8SCVQME3   en is dus niet meer up to date en wilde je vragen kan jij die daar op.....
http://www.nicolth.mijnalbums.nl
zetten ik krijg deze niet veranderd . Ik dacht dat als ik die veranderde bij mijn album dat dat overal automatisch gebeurde onder mijn avatar staat die goed maar'' bij vind elkaar'' niet???
Alvast bedankt ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Re: Mijn album

nicole je link IN je bericht klopt niet, die onder je avatar idd wel.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door nicole th (22-01-2010 09:04)

Hoi Tirza ik weet deze link :  http://www.mijnalbum.nl/Album=8SCVQME3  is niet meer juist ,maar die staat wel nog bij vind elkaar....als ze dan zouden gaan kijken in mijn album zien ze deze fotoalbum!!!Maar intussen heb ik deze aangepast en staat die onder deze naam: http://www.nicoleth.mijnalbums.nl/ ,ik zou die dus ook bij vind elkaar plaatsen maar kan dat niet!!!!!Nu is de vraag kunnen jullie dat voor me doen :+ PLEASE ;)

ja, duhuh, dat snap ik, maar je hebt een e te weinig in je link. ipv nicole staat er nu nicol

maar goed, ik weet niet hoe je dat kunt oplossen, volgens mij is marianne erg druk, dus even geduld.... ze komt vanzelf hier aanwaaien....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik weet niet wanneer je hem hebt gewijzigd, maar bij Vind elkaar (bedoel je toch bovenin, van google?) wordt gewoon je profiel gebruikt, daar kun je verder niets aan veranderen. Misschien dat het de cache van Google is, dan moet je gewoon nog even geduld hebben :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Hoi Marianne, ik heb het album denk ik ongeveer een maand geleden opgedeeld en van naam veranderd ook in mijn profiel staat die juist, alleen zou iemand op ''vind elkaar '' gaan kijken dan komt die op het oude album uit??? , en nu juist dat krijg ik niet veranderd, ik dacht dat jullie dat wel zouden kunnen ;)

7

Ik ben nog eens gaan kijken, maar je staat helemaal niet genoemd bij Vind elkaar??

8

Marianne schreef:

Ik ben nog eens gaan kijken, maar je staat helemaal niet genoemd bij Vind elkaar??

O jawel hoor, maar jammer genoeg sta ik vlak achter Annick en als je inzoemt dan kom ik piepen en dan kan je op me klikken.Ja we worden met velen en dan kom je wel eens achter iemand te staan h

9

Ik heb niet op de kaart gekeken maar in je profiel en daar staat niets ingevuld??? Dus ik weet niet wat jij ziet, maar ik zie het echt niet :nooo

10

Jaaaa, opgelost!!
Jij bent 2x geregistreerd, 1x met nicole th, dat is waar je nu  mee post, en 1x met nicole t, en in dat profiel sta je nog met je andere webadres....

11 Laatst bewerkt door nicole th (22-01-2010 21:49)

Je bent een schat wat zouden we zonder u doen h

12

Ja gekkie, het probleem is er nog steeds want ik heb nog niets gedaan ;)
Ik heb alleen het mysterie opgelost dat ik in je profiel niets zag en jij toch zei dat je op de kaart stond :Y

Ik ga het nu echt voor je oplossen ;)

13

Zo, nu is het echt opgelost. Het account 'nicole t' is verwijderd en de gegevens voor 'Vind elkaar' heb ik ingevuld in jouw profiel (van 'nicole th' dus) :)