1

Onderwerp: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

ik heb een printje geprint die paars moet zijn maar hij print hem roze. de kleur kaniets afwijken maar het plaatje is echt paars en wat eruit komt is echt roze wie weet wat dit kan zijn? de cardridges zijn niet leeg gebruik de printer ook niet elke week misschien is dat het.

ik heb de ip3600 wie weet wat ik kan doen.

o en hij pakt de frostingsheets niet met beschrmlaag wel zonder wie weet hoe je dit kan oplossen? alvast bedankt

2

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

ik zou iig proberen om iets blauws te printen om te kijken of de blauw het nog wel doet.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

Bij mij ging die beschermlaag er ook al af ik dacht dat het aan mij lag...

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

4

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

mijn blauw is niet goed wat kan ik hier mee nu hij is niet leeg dat weet ik zeker. hoe kan ik die schoonmaken? mijn man heeft al de reinigings programme erover gedaan en nog wil ie niet

5

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

het is inmiddels gelukt mijn printkop zat verstopt. nu alleen nog het probleem dat ie de sheet niet met de folie wil pakken.

6

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

mijn printer is nog helemaal nieuwe en mijn kleuren kloppen ook niet.... iemand tips???

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

7

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

even het reinigingsprogramma doen van de printer. ik heb toen zelf bouwhuis gemaild met deze vraag, en zij konden zo vertellen hoe dat moest. (ik weet het namelijk al niet meer...  :o )

8

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

Bij mijn zijn de kleuren ook al niet mooi, vond het echt tegenvallen :(

.. Want taart kan altijd!!

9 Laatst bewerkt door Mariska1984 (16-06-2010 21:16)

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

chantal1980 schreef:

even het reinigingsprogramma doen van de printer. ik heb toen zelf bouwhuis gemaild met deze vraag, en zij konden zo vertellen hoe dat moest. (ik weet het namelijk al niet meer...  :o )

ik heb nu in het topic van lilo een voorbeeld gegeven.... hij hoeft niet gereinigd te worden dat zegt me vriend tenminste...

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

10

Re: help mijn foodprinter print niet de goede kleur

jolanda80 schreef:

het is inmiddels gelukt mijn printkop zat verstopt. nu alleen nog het probleem dat ie de sheet niet met de folie wil pakken.

hoe bedoelen jullie dat ie het niet met de folie doet?
brgrijp hem niet helemaal...
:o