Onderwerp: Hoe doen jullie dat toch allemaal??
Echt erg... zo zit je nooit op internet en zo iedere avond omdat je benieuwd bent wat voor mooie taarten er nu weer voorbij komen!
Maar dit terzijde... Ik heb wel een aantal vraagjes waar ik benieuwd naar ben. En hou hierbij in je achterhoofd dat ik nog maar net om de hoek kom kijken en nog maar weinig ervan weet (maar graag wil leren!)
Ik zie van die prachtige taarten met volledig bewerkte figuurtjes en dan denk ik... hebben jullie nou al die kleuren marsepein al in huis?
En wat heeft de voorkeur: kant en klaar gekleurde marsepein of zelf kleuren? En voor die figuurtjes is het nou beter om (en prettiger) om fondant met tylose te gebruiken?
En dan die mooie taartplateaus... Kiezen jullie eerst een kaftpapiertje en maak je dan de taart? En hebben jullie zoveel verschillende papiertjes in huis?
En ook lees ik over dummies maken... en hoop niet dat ik iemand beledig maarrrr... is dat niet zonde van die lekkere marsepein of fondant? Ik begrijp dat er geoefend moet worden maar zou je dan toch niet beter een volledige taart ervan kunnen maken en deze evt aan het leger des heils geven ofzo?
...meer vragen zullen er vast nog wel volgen...
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!