Onderwerp: ijsprinses kitty
Pfff wat is stapelen zenuwslopend zeg. Mijn eerste stapel is klaar. Ik vond het ontzettend leuk om te doen maar ook zenuwslopend. Ik heb gedoweld met rietjes maar ik had de rietjes niet goed verspreid. Op een gegeven moment tijdens het verder versieren ging mijn taart hellen. Gelukkig zag mijn man dat het aan de ene kant in ging zakken en aan de andere kant kwam het omhoog. Ik wou het eerst zo laten en hopen dat het de volgende dag zou staan maar durfde het toch niet. Toen heb ik de taarten weer van elkaar afgehaald en apart in de koelkast gezet om de volgende dag opnieuw op te stapelen. Ik heb er ook een rietjes bij gezet. De volgende dag is de ingezakte deel toch weer omhoog gekomen en mijn rietje was nu te kort Moest dus ook rietje weer vervangen. Met een rietje erbij stond hij goed maar ik kreeg hem nu niet meer op precies de zelfde plek. Je zag er gelukkig niets meer van terug.
Ik heb ook een lange dowel gezetdie door de twee taarten ging. Ik vond het wel erg lastig om met de dowel door de karton te komen. Mijn man heeft het gat met een mes gemaakt. Ik heb de karton met zilverren en een goeden kant gebruikt. Kan ik ook een dunnen witte karton gebruiken? Die is wel makkelijk te doorboren denk ik.
Lang verhaal
Hier komen de foto's...
Tips zijn welkom want ik moet veel leren
Bedankt voor het kijken