Onderwerp: minder suiker
HOi was even benieuwd of het mogelijk is om minders suiker te gebruiken dan in het recept staat,omdat ik de fondant erg zoet vind al.of komt het dan niet goed met de biscuit?of kan ik er gewoon minder suiker in doen.gr wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » minder suiker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HOi was even benieuwd of het mogelijk is om minders suiker te gebruiken dan in het recept staat,omdat ik de fondant erg zoet vind al.of komt het dan niet goed met de biscuit?of kan ik er gewoon minder suiker in doen.gr wendy
waar wil je minder suiker in doen? Als je minder suiker in de fondant doet wordt het niet stevig. Iets minder suiker moet wel lukken in de biscuit denk ik. Maar het is misschien makkelijker om de zoete smaak aan te passen via je vulling. Bv met vruchtenjam of citroenvulling. Ik denk anders dat een minder zoete biscuit erg smaakloos wordt t.o.v. de rest.
vanilesuiker ipv gewone, dan ken je een deel weglaten
gaat mij meer om de biscuit en vulling idd.is 1 zakje vanillesuiker dan genoeg?of teveel? voor in de biscuit.gr wendy
ik heb een pot vanille staan. ik doe altijd ongeveer suiker, dan proef ik of het goed is,
vanille essence kan ook
ok dank je wel voor de tips
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » minder suiker