1

Onderwerp: recepten van vullingen

Is het een idee om standaard bij

Ik voel me een beetje kiezel...

2

Re: recepten van vullingen

de meeste volgens de gewoone site regels niet eens.. dus ik denk niet dat et gaat werken. + niet iedereen smeert of vult ff dik dus voor de eene kan et voor 2 lagen zijn en de andere niet eens een laag.

3

Re: recepten van vullingen

Waar bedoel je eigenlijk? Op het forum, dus door de leden die het posten, of bij Recepten --> Vullen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: recepten van vullingen

Waarom zou het nodig zijn ? De meesten schrijven het er wel bij, en als ze dat niet doen, kan je die gene toch mailen of die vraag in je berichtje zetten als ze foto geplaatst hebben ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Re: recepten van vullingen

Marianne schreef:

Waar bedoel je eigenlijk? Op het forum, dus door de leden die het posten, of bij Recepten --> Vullen?

Ik had het over de recepten --> vullen...

Natuurlijk snap ik dat niet iedereen even dik vult, maar ook niet iedereen gebruikt dezelfde hoeveelheid marsepein of fondant om een taart te bekleden, in de tabellen staan dan ook richt-hoeveelheden. Het leek me gewoon handig als we het er bij zouden zetten. Bij het recept voor Lemoncurd staan bijvoorbeeld 2 varianten met 2 aanzienlijk verschillende hoeveelheden. Nou heb ik wel eens 1 laagje met alleen lemoncurd gevuld (omdat ik het nou eenmaal errug lekker vind) en ik weet dat je het meestal met bc-mix ofzoiets combineerd, maar toch (dit is dus eigenlijk niet zo'n goed voorbeeld maar je snapt me hopelijk wel?

Ik voel me een beetje kiezel...