Onderwerp: Dummies
Let op, topic van bijna 4 jaar oud!
Hoi allemaal,
Mijn naam is Mieke de Ruiter en ik bak geen taarten (hahaha, wat doe ik hier!) maar maak namaak taarten oftewel dummies. Wat begonnen is als 1 taartje als decoratie voor mijzelf thuis is uitgegroeid tot een enorme hobby!
Ik ben een website begonnen om wat van alle taarten, petit fourtjes en bonbonnetjes te kunnen verkopen, want mijn huis stond overvol! Mijn man en kinderen konden zich bijna niet meer normaal bewegen in huis, want anders stootten zij weer een schaal met gebakjes om.
Het is superleuk om te doen en ik word er niet dik van, want ze zijn (gelukkig maar) voor de sier. De laatste bruidstaart die ik maakte, staat te pronken in de etalage van een winkel die trouwringen verkoopt en daar ben ik best wel een beetje trots op!
Neem maar eens een kijkje op mijn website, dan weet je wat ik bedoel met de hoeveelheden
Ik heb wel heel veel tips gebruikt van deze site om mijn namaak taarten te kunnen decoreren of recepten voor fondant, icing enz. Dus daar heb ik wel weer heel veel aan! Pas zocht ik een recept om een soort van lijm voor taarten te kunnen maken en ja hoor: hier vond ik het en het werkt super!
Ik hoop nog heel veel van jullie allemaal te kunnen leren om nog "echtere" taarten te kunnen maken! :-)