1

Onderwerp: geboortetaart voor een verstrooide papa

Een paar weken terug bestelde een man een geboortetaart bij me als verrassing voor z'n vrouw. Hierbij werd een paar keer heen en weer gemaild over het uiterlijk en uiteindelijk heb ik hiervoor een proefdruk van 't geboortekaartje ontvangen. Ook was hij benieuwd naar de levertijd, maar daar heb ik direct voor aangegeven dat dit sterk afhankelijk was van de timing van de nieuwe spruit!
Al met al kreeg ik vorige week donderdag rond 12 uur een mailtje dat hij die ochtend trotse papa was geworden van een dochter. Pffff ... waardeloze timing natuurlijk. Ik moest nog rozen maken voor de bruidstaart, moest de volgende ochtend van vroeg tot laat werken en 's avonds en zaterdagochtend stond de bruidstaart weer op 't programma. Zaterdagmiddag bezorgen en zaterdagavond had ik mezelf echt een avondje bankhangen beloofd. Zondag de hele dag workshop bij Lupe (erg leuk en gezellig trouwens) en zondagavond weer een taart. Hmmmmm ... dat ging lastig worden. Dus toch maar besloten d'r gelijk aan te beginnen en dan maar 's avonds ff later klaar met de rozen. Al met al stond de taart dus om half 6 te pronken in de koelkast ...... om daar de volgende dag nog te staan. 'k had intussen alle mailtjes al binnenste buiten gekeerd, maar geen telefoonnummer en geen adres. Vrijdagavond had ik nog niets gehoord op de verschillende mailtje die ik had gestuurd en dus heb ik de taart maar in de vriezer gemikt. Zaterdagavond had m'n buurvrouw stomtoevallig een idee voor wie de taart zou kunnen zijn en diegene heb ik dus maar gebeld. En ja hoor ... daar had ik de verstrooide vader aan de telefoon. Hij was zo druk geweest met de kleine en alle rompslomp er omheen dat hij niet meer aan de taart had gedacht. Gelukkig heb ik 'm gisteren alsnog kunnen afleveren en was tie d'r erg mee in z'n nopjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BZDQODOT.jpg

Gelukkig kon ik voor de taart van zondagavond een frosty gebruiken. No way dat ik Nick & Simon ging boetseren!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OG6BJCOP.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: geboortetaart voor een verstrooide papa

Oooooooooooooooooh wat gaaf die geboorte taart!!!!! N&S zijn ook lekker;)

3

Wat een verschrikkelijk lief geboortetaartje :Y

En groot gelijk dat je die knullen niet gaat boetseren. Hier is de dame in kwestie ws net zo blij mee :lol:

If life gives you lemons, make lemonade

4

Wat een liefje babytaartje zeg.

5

oooo geweldig geboortetaartje!

6

Om te zoenen, dat baby'tje en het taartje ook! ( N&S zijn aan mij niet zo besteed ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Josefine-de-marsepeinen-baby is bijna net zo lief als de echte... denk ik dan h

Ik voel me een beetje kiezel...

8

Hartstikke lief geboortetaartje en N&S, nee niet boetseren! Prima foto toch?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Een schattig babytaartje!

10

Wat een lief taartje

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

11

lief taartje hoor en nick en simon lkaat ik hiet niet zien, kom ik niet meer weg vandaag :D

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

12

wat ene verhaal weer. enne... die nick en simon, daar zou ik wel een hapje van willen nemen, ik kan alleen nooit kiezen whahaha. vind ze allebei wel leuk en lekker, jammie. geinige bijkomstigheid is dat ze ook nog eens kunnen zingen :Y
wat voor workshop heb je bij Lupe gedaan? je was hier vlakbij..... volgende keer ook ff hier aankomen en showen wat je net gemaakt hebt he :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

wat een verhaal! maar eindresultaat is geweldig! N&S hoef ik niet maar dat roze is wel lekker roze... :)

14

Ze zijn weer toppie!!
Ik vind jouw gevoel voor het combineren van bloemen gewoon zoooo goed he!!
Je maakt altijd leuke en bijzondere taarten!! :)

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

15

Wat een geweldig leuk geboortetaartje!

16

Wat een geweldig geboortetaartje!!! Onwijs lief!

17

wat een leuke taarten en vooral de geboorte taart ja dat krijg je met net trotse vaders

en nick en simon dara zou ik wel eens mijn tanden in willen zetten haha