Onderwerp: onzekerheid smaken
Misschien een beetje raar verwoord hoor; maar ik maak me dus enorm druk om de smaken vulling die er in een taart gaan... Ik lust zelf helemaal geen taart, dus dat maakt het allemaal wel een stuk moeilijker.
Ik ben nog niet afgeweken van mijn saaie vullingen aardbeienkwarttaart+aardbeien jam en citroenkwarktaart+lemoncurd, maar nu ga ik een 3 stapel maken en moet ik er toch nog een smaak bij bedenken!
Ik heb de lijst wel gezien hier op het forum, maar ik durf gewoon niet te experimenteren omdat ik bang ben dat het niet lekker is samen
Nu had ik bedacht om 2 gewone biscuits met de standaard vullingen en dan 1 chocolade biscuit met een andere vulling. Ik had bedacht deze te vullen met botercreme met mandarijntjes erop; maar begin nu alweer te twijfelen of dat wel lekker is samen. Stom he? Het verpest een beetje de voorpret van het taarten maken, omdat ik alleen maar bezig ben met of het wel lekker is.
Is er misschien iemand die het herkent? En die er misschien naarmate ze meer taarten gemaakt heeft ervan af is gekomen?
is like trying to remember someone you never knew...